معرفی سیستم امنیتی هوشمند

معرفی سیستم امنیتی هوشمند

امروزه برای افزایش امنیت اماکن و جلوگیری از سرقت می توان خانه ها، محل کار و اماکن مختلف را به دزدگیر یا سیستم اعلام سرقت مجهز کرد.

این سیتم های امنیتی در صورت شکست قفل و حریم امنیتی با ایجاد صدا خطر مورد نظر را اعلام می کنند. امروزه دزدگیرهای بسیاری در بازار یافت می شوند که همگی دارای یک خط تحریک باز و یک خط تحریک بسته بوده که این خط در واقع محل اتصال حسگر باز و بسته می باشد.

این دزدگیرها از طریق سوئیچ یا قفل رمزی باز و بسته می شوند و برخی از آن ها دارای سیستم کنترل از راه دور بوده و قابلیت روشن و خاموش شدن از راه دور را دارند.

معرفی سیستم امنیتی هوشمند

این دزدگیرها عموما دارای قطعاتی شامل مدار شارژ باتری (روشن و خاموش نمودن برق دستگاه)، مدار آژیر و سیستم شمارش ورود و خروج می باشند.

این دزدگیرهای هوشمند یکی از بهترین سیستم های امنیتی برای حفاظت از خانه ها و اماکن مختلف می باشند. این سیستم های مدرن دارای ۱۰ لایه امنیتی بوده که موجب ضریب امنیتی بالا این دزدگیرهای هوشمند می شود.

این سیستم های امنیتی قابلیت اتصال به ۳۲ حسگر مانند Magnet،Ultrasonic و PIR را دارند. با توجه به قابلیت این سیستم های امنیتی سناریوهای هوشمند متفاوتی را می توان تعریف کرد.

معرفی سیستم امنیتی هوشمند

برای مثال هنگام رفتن به مسافرت می توان دکمه سناریوی مرتبط با مسافرت را زده و با اطمینان خاطر از خانه برای مدت طولانی خارج شد. در این حالت سیستم امنیتی فعال بوده و تمامی کارهای لازم با توجه به کارهای تعریف شده برای سیستم را انجام خواهند داد.

برای مثال سیستم هنگام شب چراغها را با توجه به برنامه تعریف شده روشن و خاموش می کند. حتی می توان با توجه به این سیستم های هوشمند دستگاه صوتی و تصویری را روشن و خاموش کرد و یا پرده برقی خانه را باز و بسته نمود.

در واقع این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که تصور وجود افراد در خانه را بوجود آورده و سارقین متوجه عدم حضور شما در خانه نشوند.

نصب این دزدگیرها برای تمامی خانه ها امری ضروری است حتی اگر محل زندگی شما نگهبان دارد و یا در خیابانی امن خانه گرفته اید. امروزه نصب دوربین مدار بسته و دزدگیرهای هوشمند در خانه ها و اماکن مختلف مطمئ نترین راه برای پیشگیری از سرقت است.

سیستم های امنیتی متفاوتی در بازار موجود است و نباید نگران هزینه آن باشید زیرا می توانید سیستم های امنیتی با کیفیت، با قیمت هایی بسیار مناسب پیدا کنید. لزوما قیمت زیاد یک سیستم امنیتی نشان دهنده کیفیت بالای آن نخواهد بود.

معرفی سیستم امنیتی هوشمند
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *