مهمتری نکات برای نصب آیفون تصویری

مهمتری نکات برای نصب آیفون تصویری

تا همین چند دهه پیش مرم برای آگاه کردن صاحب خانه، در خانه ها را به صورت دستی و با کوبه و حلقه به صدا درمی آوردند. در گذشته افراد تنها پس از باز کردن درب می تونستند کسی که پشت درب حیاط ایستاده را ببینند و هیچ گونه ارتباط تصویری با فرد پشت درب نداشتند.

با پیشرفت علم تمامی این روش های سنتی بلا استفاده شد. ابتدا زنگ اخبار جای کوبه و حلقه را گرفت و پس از سالها آیفون های صوتی جایگزین زنگ اخبار شدند. در سالهای اخیر نیز با ورود آیفون تصویری به بازار آیفون های صوتی از دور رقابت خارج شدند.

مهمتری نکات برای نصب آیفون تصویری

  1. یکی از مهمترین نکاتی که در خرید آیفون تصویری باید در نظر داشته باشید میزان مقاومت پنل در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و نور خورشید است. برای ایجاد حفاظت کافی میتوان از قاب های مخصوص برای پوشش پنل آیفون تصویری استفاده کرد.
  2. پنل را در بخش ورودی ساختمان و بر روی دیوار کنار درب نصب میکنند. پنل باید به گونه ای نصب شود که دوربین آن در ارتفاع ۱۴۵ سانتی متر از کف زمین باشد. نصب صحیح پنل احتمال نفوذ غبار و رطوبت در آن را بسیار کاهش میدهد.
  3. بخش قوطی دربازکن را پیش از اجرای نماکاری ساختمان نصب میکنند به طوری که پس از نصب قوطی، لبه قاب باید مماس با لبه نما (آجر یا سنگ) باشد. بخش داخلی قوطی و قسمت پشتی مهره ها که با پیچ وصل میشود نیز با چسب کاغذی میپوشانند تا در هنگام نماکاری دوغاب و سیمان بندکشی وارد آنها نشود.
  4. در بعضی از آیفونهای تصویری یک آهن ربا تعبیه شده است که گوشی را بر روی جایش ثابت نگه داشته و از افتادن آن جلوگیری میکند.
  5. توصیه میکنیم آیفون های تصویری معتبر و دارای ضمانت خریداری کنید. گارانتی این آیفون های تصویری اغلب بین ۳۰ تا ۳۶ ماه میباشد و برای بعضی از این آیفون های تصویری ضمانت تعویض یک ساله نیز به مشتری داده میشود.
  6. بهتر است آیفونی که خریداری میکنید در سراسر کشور نمایندگی داشته باشد تا در صورت لزوم بتوان آن را دوباره تعمیر کرد.

 

مهمتری نکات برای نصب آیفون تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *