نحوه بستن قفل پدال ماشین

قفل پدال و قفل فرمان جزو وسایلی هستند که باعث جلوگیری از سرقت ماشین تان می شوند. به نوعی این وسایل تنها زمان تاخیر سرقت را افزایش می دهد و باعث می شود وقت زیادی صرف باز کردن آن شود تا باعث شود بتوانید خود را به سارق برسانید. تنها وسیله ای که می تواند ماشین سرقت یافته شما را برگرداند خرید ردیاب خودرو است. اما در این مقاله آموزش تصویری نحوه بستن قفل پدال ماشین را شرح داده ایم تا نگرانی بابت بستن آن نداشته باشید. پس تا انتهای مطلب را با ما همراه باشید.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

نحوه در آوردن سوئیچ شکسته از قفل خودرو

قفل پدال بهتر است یا قفل فرمان ؟

هر کدام مزیت ها ی خاص خود را دارند. شما با بستن قفل فرمان باعث می شوید تا سارق نتواند فرمان را بچرخاند و در صورت باز کردن غربیلک فرمان خود قفل فرمان طوری ساخته شده است که به شیشه ماشین اصابت کند. در عین حال قفل پدال هم مزیت ویژه ای دارد. اینکه شما با بستن قفل پدال باعث می شوید سارق به پایین ماشین برود و نتواند به خوبی هنگام باز کردن قفل فرمان بیرون ماشین را ببیند همین عاملی است که زمان بستن قفل پدال روی هر ماشین سارق جرات ریسک را نمی کند.

آموزش تصویری بستن قفل پدال ماشین

قفل پدال در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که حتی برخی از آن ها به شکل قفل دو منظوره می باشد.

به نوعی یک سر قفل به فرمان ماشین وصل می شود و یک سمت به پدال که هم خاصیت قفل کردن پدال و هم ماشین را دارد.

قفل پدال ماشین

اما اگر بخواهیم نحوه بستن قفل پدال را نشان دهیم کاملا راحت است. در این آموزش قفل پدال به شکل زیر است که دارای سوراخ هایی است که بتوانید قفل کتابی را در آن جای دهید.

تنها کافیست قفل پدال را پشت پدال ترمز قرار دهید و قفل کتابی را روی آن ببندید و به اطمینان به خانه بروید.

قفل پدال ماشین

ویدیوی بستن قفل پدال خودرو

قیمت قفل پدال

قیمت انواع قفل پدال از 200 هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر می باشد.

نتیجه گیری :

اگر به مشکلی در هر قفلی برخورد کردید و در هر زمانی از شبانه روز نیاز به کارشناسی مجرب داشتید می توانید بدون درنگ به متخصصین کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید مراجعه نمایید. این کارشناسان سیار آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

نحوه بستن قفل پدال ماشین

2 دیدگاه در “نحوه بستن قفل پدال ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *