گاو صندوق خرم و کاوه

مواقعی پیش می آید که افراد مجبورند که محل کار یا زندگی خود را ترک کرده و به جای دیگر بروند و نیاز دارند تا از وسایل ارزشمند خود محافظت نمایند و آن را در جای امنی بگذارند تا از دست سارقین در امان باشند. در این زمان استفاده از یک گاو صندوق ایمن می تواند خیال افراد را راحت کرده و نگرانی بابت از دست دادن وسایل گرانقیمت خود نداشته باشند. مهم ترین موضوعی که برای بازگشایی گاو صندوق های کاوه و خرم باید بدانید این است که نصب رمز گاو صندوق های کاوه و خرم امری تخصصی می باشد که باید با تجهیزات و ابزارهای مخصوص و با تیمی دوره دیده و مجرب انجام شود.

تهران کلید توانسته است در بازگشایی گاوصندوق های کاوه و خرم با بهترین ابزار و تجهیزات در خدمت شهروندان محترم تهرانی باشد. در ادامه برای افرادی که به دنبال نصب رمز گاو صندوق های کاوه و خرم می باشند توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

معرفی انواع رمز گاو صندوق

معرفی گاو صندوق خرم

گروه تولید کننده گاو صندوق خرم از باسابقه ترین تولیدکنندگان گاو صندوق در ایران بوده که انواع گاو صندوق مانند گاو صندوق هتلی، گاو صندوق زیر ویترینی، گاو صندوق دولوکس، گاو صندوق سوپر آلیاژی و … را دارد و با توجه به هر نیاز و سلیقه مشتریان خود گاو صندوق های باکیفیتی را تولید می نماید که از بهترین متریال و همچنین قطعات بهره می برد. بازگشایی این صندوق بسیار مهم بوده زیرا انجام کار غیراصولی می تواند باعث تخریب گاوصندوق گردد.

معرفی گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه جزو برندهای معروف و قدیمی بازار ایران محسوب می شود که اولین برند امنیتی در ایران و خاورمیانه از سال 1300 بوده است. در ابتدا شرکت کاوه در تولید تجهیزات اداری فعال بوده و بعد از مدتی به تولید ابزارهای امنیتی مانند گاو صندوق روی آورده است. در بانک های خصوصی یا سازمان های دولتی از این نوع گاو صندوق به دلیل ایمنی بالا بهره می برند. گاوصندوق های کاوه در ساخت خود از استانداردهای روز دنیا بهره برده و از محبوبترین برندهای گاوصندوق در ایران می باشد.

ویژگی گاوصندوق کاوه و خرم

گاوصندوق های کاوه و خرم دارای نشان استاندارد بوده و مراحل تست امنیت را پشت سر گذاشته اند. این شرکت ها محصولاتی مانند صندوق امانات، سیف باکس هتلی، صندوق نسوز و … را تولید کرده که دارای نشان های معروف بین المللی می باشند.

تولید کردن صندوق نسوز کاوه و خرم از خصوصیات مهم این گاو صندوق ها می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این صندوق حتی با یک ساعت قرار گرفتن در دمای بالای 400 درجه تغییر نمی کند. به دلیل اینکه در ساخت آن ها لایه بتنی استفاده شده است در برابر فشار و حرارت مقاوم می باشند و دارای استاندارد در این زمینه می باشد.

تیم کلید سازی شبانه روزی تهران کلید در زمینه نصب گاو صندوق های کاوه و خرم با کمک از تجهیزات و ابزارهای مخصوص در خدمت صاحبان گاو صندوق می باشد که در اسرع وقت بتواند خدمات بازگشایی آن ها را انجام دهند. این تیم با دانش چند ساله به شما این امکان را خواهد داد تا بدون نگرانی تعمیرات یا نصب گاوصندوق و بخش های آن را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

بازگشایی قفل رمز دیجیتال

یکی از ایمن ترین قفل های گاو صندوق، رمز دیجیتال گاو صندوق، می باشد که با تعویض یا تعمیر قفل های کلیدی مانند قفل کلیدی تاشوی کتابی با آن می تواند تا حد زیادی امنیت گاو صندوق را بالا برد و به همین جهت تیم کلید سازی شبانه روزی تهران کلید می تواند این تعویض قفل را به سرعت و با دقت انجام داده و آن را برای افزایش امنیت انجام خواهد نمود. استفاده از قفل های دیجیتال در بخش های مختلف قفل ها باعث بالاتر رفتن امنیت آن ها می شود که می تواند باعث عملکرد سریع در گاو صندوق ها هم شود.

تهران کلید توانسته است تجربه و انجام پروژه های خود را با بالاترین کیفیت و با سریعترین زمان برای مشتریان خود و همچنین ادارات و بانک ها انجام نماید.

نصب رمز گاو صندوق های کاوه و خرم

تهران کلید از مراکز معتبر جهت رمزگشایی انواع گاو صندوق های کاوه و خرم درسراسر تهران می باشد که در زمینه تعمیر و نصب قفل های این صندوق ها هم فعالیت چندین ساله دارند. برای شرکت های خصوصی، بانک ها، شرکت ها و موارد شخصی در زمینه بازگشایی یا تعمیر قفل های گاو صندوق، فعالیت داشته و در تمامی ایام هفته آمادگی ارائه خدمات به افراد را دارند. این مجموعه علاوه بر خدمات قفل و کلید در تمام خدمات مربوط به گاوصندوق هم فعالیت داشته و تمام موارد را با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

نتیجه گیری :

همانطور که درابتدای مطلب به آن اشاره نمودیم امروزه افراد بیشتری از گاو صندوق ها برای حفظ اموال شخصی خود استفاده می کنند و مانند قبل که فقط در انحصار شرکت ها، بانک ها، طلافروشی ها و … بود، نیست. افراد در منازل شخصی خود هم می توانند برای حفظ اموالشان زمانی که در منزل نیستند از این گاوصندوق ها استفاده نمایند. همانطور که گفتیم کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید علاوه بر خدمات کلیدسازی سیار در تمام نقاط تهران توانسته است در زمینه نصب رمز گاو صندوق های کاوه و خرم هم فعالیت انجام دهد و در صورت هر گونه خرابی پشتیبانی آن را هم داشته باشد.

در صورتی که شما هم نیاز به تعمیر یا بازگشایی گاو صندوق کاوه و گاو صندوق خرم می باشید کافیست تا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و از خدمات تعمیرات یا بازگشایی گاو صندوق در سراسر تهران توسط کارشناسان بهره ببرید.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

معرفی انواع رمز گاو صندوق

نصب رمز گاو صندوق های کاوه و خرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *