قفل چرخ خودرو

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.


قفل چرخ خودرو یکی از قفل های ضد سرقت برای خودرو است که خطر سرقت آن را به حداقل می رساند. با نصب قفل چرخ بر روی چرخ خودرو سارقان دیگر قادر به حرکت دادن خودرو نیستند و شما میتوانید با خیال راحت ماشین خود را در هر مکانی پارک کنید. البته باز کردن این قفل ها برای خود شما هم کمی مشکل است و بهتر است تنها در موارد ضروری که مجبور به رها کردن ماشین خود در مکانی نا آشنا و غیر ایمن هستید از آن استفاده نمایید. قفل چرخ خودرو برای تمامی خودروهای شخصی، دولتی و نظامی و انواع خودروهای سبک و سنگین قابل استفاده بوده و امنیت خودروی شما را تضمین می کند. در این مطلب قصد داریم شما را با همه چیز درباره قفل چرخ خودرو آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

⚪️قفل ضد سرقت چرخ خودرو

دزدی و سرقت ماشین یکی از شایع ترین جرم ها در کشور ماست و هر روزه از گوشه و کنار اخباری از این دست میشنویم. شاید این مساله برای شما هم اتفاق بیفتد پس باید هر چه زودتر راهکارهای امنیتی برای پیشگیری از آن اتخاذ نمایید. راهکارهای متنوعی برای حفاظت ماشین در برابر سارقین وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به استفاده از قفل فرمان خودرو، قفل کاپوت خودرو، قفل چرخ خودرو، نصب کلید قطع کن، نصب دزدگیر خودرو و نصب ردیاب برای خودرو اشاره کرد. قفل ضد سرقت چرخ خودرو یکی از بهترین انواع قفل ضد سرقت برای ماشین هاست که در صورت سرقت ماشین مانع از حرکت آن شده و سارقین را ناکام باقی می گذارد.

⚪️کاربرد قفل چرخ خودرو

قفل چرخ خودرو قابلیت نصب بر روی چرخ انواع خودرو سبک و سنگین را دارد. این قفل ها برای افراد مختلف مانند نیروهای دولتی، پلیسها، نیروهای امنیتی و مردم عادی قابل استفاده می باشد. این قفل ها مانع از حرکت چرخ ها شده و برای پیشگیری از سرقت ماشین توسط سارقین حرفه ای یا سارقین یدک کش بهترین راهکار می باشند. باز کردن این قفل ها برای سارقین بسیار سخت وزمان بر است و به همین دلیل سارقین اغلب با مشاهده قفل چرخ بر روی ماشین قید سرقت آن را می زنند. نصب قفل فرمان و قفل پدال در کنار نصب قفل چرخ خودرو در پیشگیری از سرقت خودرو بسیار موثر خواهند بود. قفل چرخ بهترین وسیله برای حفاظت از خودرو در برابر سرقت است که میتوان آن را بر روی هر چهارچرخ خودرو نصب نمود. این قفل جای زیادی اشغال نمی کند و وقتی به آن نیازی ندارید میتوانید آن را در صندوق عقب ماشین بگذارید.

⚪️مزایای قفل چرخ خودرو

این نوع قفل علاوه بر کاربردهای عمومیش برای متوقف کردن ماشین های مختلف توسط پلیس یا نیروهای امنیتی نیز کاربرد گسترده ای دارد. این قفل ظاهری ساده و زیبا دارند و به راحتی میتوان آنها را بر روی چرخ نصب کرد. این قفل ها برای توقف های طولانی مدت در پارکینگ یا در زمان مسافرت بسیار مناسب بوده و ایمنی بسیار بالایی دارند.

⬅️نصب قفل چرخ خودرو آسان بوده و خانم ها نیز به راحتی میتوانند هر زمان که لازم باشد آن را روی چرخ ماشین خود نصب کنند. قفل چرخ بهترین قفل ماشین برای پیشگیری از سرقت رینگ و لاستیک است. این ابزارهای بازدارنده بهترین وسیله برای حفاظت از ماشین در مسافرت های طولانی مدت است که نصب آنها هم در محیط پارکینگ و هم در بیرون پارکینگ توصیه می شود. نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین نگهبانان پارکینگ ها میتوانند از این ابزار برای توقف خودروهای متخلف استفاده نمایند.

⚪️ویژگی های قفل چرخ خودرو

این قفل وزنی در حدود ۷ کیلوگرم دارد و برای نصب بر روی انواع خودروی سبک و سنگین و انواع تایر مناسب می باشد. این نوع قفل ها در سه اندازه کوچک (برای خودروهای سبک مانند پراید، پژو و …)، متوسط (فقط برای ماشین های شاسی بلند) و بزرگ (برای خودروهای سنگین) در بازارها موجود هستند. این قفل ها دارای رنگ الکترواستاتیک ضد زنگ بوده و مجهز به زنجیر سختکاری شده و ضد برش هستند. ضخامت صفحه این قفلها حدود ۲ میل بوده و در قسمت پشت صفحه متصل به تمسه هستند. نصب این قفل بسیار آسان و سریع است و در کمتر از یک دقیقه انجام می شود.

قفل چرخ خودرو

⬅️اگر خودروی جدید خریداری کرده اید باید بیش از هر چیز به فکر تامین امنیت آن در برابر سارقین باشید. استفاده از انواع ابزارهای بازدارنده و امنیتی مانند انواع قفل و نصب ردیاب بهترین راهکارها برای پیشگیری از سرقت خودرو میباشند. قفل چرخ خودرو یکی از بهترین این قفل ها برای ممانعت از حرکت چرخ ماشین در زمان سرقت یا یدک کشی است.

همه چیز درباره قفل چرخ خودرو

1 دیدگاه در “همه چیز درباره قفل چرخ خودرو

  • مرداد 13, 1400 at 8:59 ب.ظ
    Permalink

    سلام از کجا باید تهیه کنیم در مشهد یا خرید اینترنتی هستش تلفن نذاشتین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *