کلیدساز سیار در تمام مناطق تهران

شما می توانید با ☎️شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید تا کلید ساز سریعا به محل اعزام شود و مشکل شما را حل کند.


نگرانی و استرس اولین حسی است که موقع گم کردن کلید یا شکستن کلید داخل قفل تجربه میکنید ٬ با توجه به شرایط این حس ناخوشایند ممکن است خیلی شدید تر هم شود ٬ مثلا نیمه شب زمستانی رو تصور کنید کلید ندارید! یا در هوای گرم پس از ساعت ها کار کردن و رسیدن پشت درب بسته خانه که کلید های آن را در محل کار فراموش کردید …

شاید سال ها قبل در این مواقع شکستن قفل منطقی به نظر میرسید چرا که امنیت قفل ها صرفا یک ظاهرنمایی بود برای جلوگیری از یک فاجعه ! اما امروزه سارقین آنقدر حرفه ای شده اند که قفل ها را متخصصین بسیار با امنیت بالا طراحی و تولید میکنند ٬ عملا قفل های جدید نه به راحتی باز می شود و نه شکسته !

اما در این شرایط فقط و فقط یک کلید ساز حرفه ای میتواند مشکل شما را رفع کند ٬ اما سوال این است آیا در شرایط مختلف دسترسی به کلید ساز محل برای همه امکان پذیر است؟ به عنوان مثال اگر نیمه شب پشت قفل بسته ای ماندید میتوانید از کلید ساز محل کمک بگیرید؟ قطعا خیر !

🔑راه چاره چیست؟ با خدمات تهران کلید بیشتر آشنا شوید

گروه تهران کلید با شناسایی نیاز شهروندان تهرانی ٬ سرویس کلیدسازی سیار را در تمام مناطق تهران به صورت ۲۴ ساعته راه اندازی کرده است ٬ سرعت خدمات رسانی بالا و قیمت مناسب در کنار متخصصین با تجربه متاهل و البته با مجوزات رسمی ٬ میتواند در شرایط بحرانی نام تهران کلید را در ذهن ها زنده کند …

🔑اگر پشت قفل بسته ای ماندید چه کارهایی را نباید انجام دهید؟

  1. اگر به هر دلیل کلید خودرو را گم کردید از کلیدهای ساختمانی برای باز کردن درب خودرو استفاده نکنید.
  2. بالا رفته از دیوار ٬ نرده ها و … در زمان گم شدن کلید برای پیدا کردن آن ٬ میتواند فاجعه ای بزرگ تر برای شما رقم بزند باید مراقب باشید.
  3. استفاده از اجسام تیز برای باز کردن قفل ها کاری اشتباه است که میتواند باعث خرابی کامل قفل شود و هزینه های شما را چندبرابر کند
  4. هر قفل کلید مخصوص به خود را دارد ٬ سعی نکنید با کلید های مشابه دیگر برای باز کردن قفل اقدام کنید ٬ گیر کردن کلید و شکستن کلید داخل قفل فقط هزینه های شما را افزایش میدهد.

🔑از تهران کلید چه انتظارهایی باید داشته باشیم؟

  1. باز کردن انواع قفل ساده و هوشمند  
  2. خدمات قفل برقی درب حیاط به صورت حرفه ای
  3. خدمات  قفل فرمان و قفل پدال – با گارانتی ویژه
  4. خدمات کامل قفل گاوصندوق
  5. خدمات کامل سوییچ خودرو
  6. خدمات کامل ریموت ها
  7. و ..
کلید سازی
کلید سازی

🔑مهارت های جانبی کلید سازان گروه تهران کلید

  • توانایی ساخت کلید یدک از روی کلید اصلی
  • ساخت انواع کلید برای قفل های خاص
  • آشنایی کامل با ماشین کلیدزن
  • آشنایی با قطعات الکترونیک و کلید‌های ریموت‌دار
  • پلیسه ‌گیری کلید‌های ساخته‌شده در کوتاه ترین زمان
  • آشنایی با کولیس و کار‌برد آن
  • و …

تهران کلید تعهد میدهد پس از تماس مشتریان در هر ساعت از شبانه روز ٬ نزدیک ترین کلید ساز موتور سوار که کاملا احراز هویت شده را به آدرس مشتری ارسال کند ٬ توانایی تشخیص خرابی قفل در زمانی کوتاه یکی از ویژگی های کلید سازان تهران کلید است تا در شرایط بحرانی مشتریان با هزینه اندک و با سرعت مشکل شان حل شود. همراه داشتن تمام ابزارهای مورد نیاز کلید سازی به مشتریان این اطمینان را میدهد هر مشکلی که توسط کلید ساز تشخیص داده شود ابزارهای تخصصی آن در دسترس است و زمان برای تهیه ابزارها هدر نمیرود.

🔑هزینه کلید ساز سیار

فاکتورهای : مدت زمان کار – پیچیدگی قفل ها –  تعداد کلید مورد نیاز –  نوع و جنس آلیاژ کلید و … در تعیین قیمت دخیل هستند . البته تمام خدمات تهران کلید با ارایه فاکتورهای رسمی است.

کلیدساز سیار در تمام مناطق تهران

همیشه یک راه ساده تر وجود داره …

تهران کلید یه راه ساده تر برای باز کردن قفل های بسته است !!!

کلیدساز سیار در تمام مناطق تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *