۷ روش برای امن سازی خانه

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

جالب است بدانید بهترین زمانی که سارقان برای سرقت انتخاب میکنند در طول روز است که افراد خانواده در محل کار یا دانشگاه و … هستند. البته در گذشته ها شب بهترین فرصت سارقان بود که با تغییر سبک زندگی در سال های اخیر ٬ خانه ها در طول روز بیشتر از شب خالی است. آمارها نشان می دهد بیشتر از ۴۰ درصد سرقت ها از نوع جبری نیست ٬ یعنی سارقان به زبان ساده همانند مالکان وارد خانه شده اند (با کلید درب را باز کرده اند). برای جلوگیری از سرقت منزل واقعا نیازی نیست یک دژ محکم بسازیم و هزینه های نجومی انجام دهیم با روش های ساده میتوانیم امنیت منزل را چند برابر کنیم. در ادامه 7 روش برای امن سازی خانه را شرح داده ایم.

⬅️قفل و بست را فراموش نکنید

سرقت های امروزی با هوشمندی انجام می شود٬ سارقان با بررسی درب ها – پنجره ها – درب بالکن و … منتظر فرصتی هستند که مالک ٬ قفل و بست را فراموش کرده باشد. اگر از منزل خارج می شوید تمامی درب ها و پنجره ها را چک کنید که کاملا بسته و قفل باشد ( با فشار باز نشود) بهتر است برای ایمن سازی بیشتر از قفل های هوشمند و با امنیت بالا به جای قفل های قدیمی و فرسوده استفاده کنید.

⬅️همسایگان خود را بشناسید

جالب است بدانید اجاره نشین ها ۸۰ درصد بیشتر از مالکان در معرض سرقت قرار دارند. بهتر است همسایه ها یکدیگر را به خوبی بشناسید ٬ تا افراد غریبه بیشتر به چشم بیایند. در هنگام مسافرت منزل تان را به یک همسایه مطمن که به خوبی می شناسید بسپارید.

⬅️ از پلیس کمک بخواهید

یکی از اولویت های های پلیس ٬ پیشگیری از جرم است. میتوانید در هنگام سفر از پلیس محله درخواست کنید که در ساعات های مختلف ٬ محله خانه شما بررسی شود.

⬅️ حیاط منزل را ایمن سازید

مراقبت های طبیعی ٬ مسیرهای ورود و خروج به منزل تان کاملا در معرض دید باشد٬ نقاط کور نداشته باشد.مقاوم‌سازی هوشمند٬ استفاده از تجهیزات مدرن مثل دوربین مداربسته در بخش های مختلف ساختمان .

⬅️کلیدهای یدک را در دسترس قرار ندهید

هرگز با قرار دادن کلید های یدک در زیر گلدان و کنار جاکفشی و … برای سارقان کارت دعوت رسمی ارسال نکنید. ممکن است سارقان با شناسایی مخفیگاه کلیدهای یدک ٬ به دنبال فرصتی مناسب برای سواستفاده باشند. بهتر است کلیدهای یدک را در گاو صندوق خارج از منزل نگهداری کنید.

⬅️در و پنجره‌های کشویی را ایمن سازید

صرفا قفل بودن درب و پنجره مهم نیست. بسیاری از پنجره های کشویی قدیمی به راحتی از قابشان خارج می شوند و قفل ها عملا کارایی خود را از دست میدهند.هرگز در کنار مدارک تان کلیدهای منزل را قرار ندهید٬ چرا که با گم کردن مدارک ٬سارقان مستقیم به منزل شما دسترسی پیدا میکنند.

⬅️صحنه‌ سازی کنید: باید به گونه ای صحنه سازی کنید که همیشه ۱ نفر در منزل وجود دارد. مثلا میتوانید یک چراغ را به همراه تلویزیون روشن بگذارید. پیشنهاد میکنیم از لامپ های کم مصرف برای این امر استفاده کنید.

و …

در صورتی که نیاز به خدمات کلید ساز سیار با تجربه و متخصص برای ایمن سازی منزل تان نیاز دارید هم اکنون با گروه تهران کلید تماس حاصل فرمایید. به صورت ۲۴ ساعته بدون تعطیلات!

۷ روش برای امن سازی خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *