قفل های دیجیتال آنلاین و آفلاین

قفل های دیجیتال آنلاین و آفلاین پرکاربردترین انواع قفل هستند که هر کدام ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این میان قفل های هوشمند جدیدترین و پیشرفته ترین قفل های دیجیتال هستند که بالاترین سطحی کیفی و ایمنی را به خریداران خود عرضه می کنند. تا چند سال پیش قفل های دیجیتال تنها به عنوان قفل های هتلی مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه اغلب اماکن نوساز و درب های ضد سرقت باکیفیت مجهز به یکی از انواع قفل های آنلاین یا آفلاین هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با تفاوت های این دو نوع قفل آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

🔵کاربرد قفل های آنلاین

در ساخت قفل های آنلاین از آخرین فناوری های ایمنی استفاده شده و به همین دلیل این قفل ها برای نصب در اماکن مختلف بهترین انتخاب هستند. این قفل ها ویژگی های ارزشمند زیادی دارند که در ادامه به مهمترین آنها اشاره میکنیم. برای هتل ها قفل های آنلاین انتخاب بسیار ایده آلی هستند زیرا کار با آنها برای مهمانان بسیار آسان بوده و از طرفی با داشتن کارت عضویت می توان به راحتی وارد اتاق شد. امروزه قفل های آنلاین نه تنها برای هتل ها بلکه برای نصب در اماکن مسکونی، ادراری و تجاری نیز کاربرد دارند.

🔵مزایای قفل های آنلاین

قفل های آنلاین مزایای زیادی دارند که مهمترین آن ضریب ایمنی بالایشان است. این قفل ها ایمن تر از قفل های آفلاین بوده و در صورتی که درب به مدت چند ثانیه باز مانده باشد زنگ هشدار به صدا در می آید. این قفل ها قابلیت اتصال به سیستم کنترل اتاق مهمان را داشته و با استفاده از این سیستم می توان از حضور افراد در اتاق و هویت آنها مطلع شد. یکی از ویژگی های جالب این قفل ها امکان کنترل از راه دور آنهاست. در واقع شما می توانید بدون نیاز به حضور فیزیکی و تنها از طریق کامپیوترتان درب را باز و بسته کرده و تنظیمات آن را تغییر دهید. از دیگر مزایای این قفل ها می توان به هشدار سریع به هنگام بروز نقص، نگهداری آسان و کم هزینه و عدم نیاز به تعویض باتری اشاره کرد.

🔵مزایای قفل های دیجیتال آفلاین

قفل های آفلاین ارزانتر از قفل های آنلاین هستند و به همین دلیل همواره جزء پرفروش ترین قفل ها هستند. هر چند قفل های آفلاین محبوبیت خود را حفظ کرده اند اما از نظر سطح ایمنی و کیفی مزایای کمتری نسبت به قفل های آفلاین دارند. این قفل ها برای نصب در هتل ها مناسب نیستند زیرا راحتی و ایمنی لازم را برای مهمانان ایجاد نمی کنند. این قفل ها برخلاف قفل های آفلاین قابلیت اتصال و هماهنگی با سیستم کنترلی اتاق مهمان هتل را ندارند و درواقع نمی توان آنها را از راه دور کنترل کرد. هر گونه تغییر در تنظیمات این قفل ها کاملا به صورت دستی انجام می شود و هزینه نگهداری آنها بالاست. این قفل ها مجهز به آلارم هشدار نبوده و باتری آنها باید مرتبا تعویض شود.

قفل  های دیجیتال آنلاین و آفلاین

🔵خرید قفل های درب هوشمند آنلاین

امروزه برندهای متنوعی در زمینه تولید قفل های هوشمند و آنلاین فعالیت می کنند. برای خرید یک قفل هوشمند باکیفیت بهتر است از محصولات شرکت های معتبر و خوش نام در این زمینه خریداری نمایید تا از ایمنی و کیفیت قفل هوشمند مورد نظر مطمئن باشید. قفل های هوشمند آنلاین قابلیت کنترل از راه دور را دارند و شما می توانید تنها به وسیله کامپیوترتان این قفل های هوشمند را به صورت بی سیم کنترل نمایید.

🔵کاربرد فناوری بی سیم در قفل های آنلاین

قفل های آنلاین امروزی از فناوری بی سیم برخودار بوده و می توان در بردهایی تا محدوده ی شعاع ۵۲۶ متری نیز آنها را کنترل کرده و درب را باز و بسته نمود. هر دستگاه رابط و سیستم کنترلی می تواند بین ۶ تا ۱۲ قفل اصلی را کنترل کرده و باز و بسته نماید. قفل های آنلاین مدرن برای نصب در ساختمان های بزرگ و پر رفت و آمد مانند بیمارستان ها، مدارس، هتل ها، دفاتر، ادارات و ساختمان های هوشمند بسیار مناسب هستند. نصب و تنظیم قفل های هوشمند بی سیم نسبت به سایر قفل های دیجیتال گران تر است اما سطح کیفی و ایمنی بالای این سیستم بدون شک در دراز مدت بسیار مفید خواهد بود.

مقایسه مشخصات قفل های دیجیتال آنلاین و آفلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *