درب های ضد سرقت تهران کلید

درب ضد سرقت چیست؟

درب های ضد سرقت درب هایی امن می باشند که از وارد شدن سارقین به محیط موردنظر جلوگیری می کنند. هدف از تولید درب های ضد سرقت افزایش امنیت در منازل و یا محیط های کاری بودند. درب های ضد سرقت قفل ها، لولاها و چارچوبی خاص تر از درب های معمولی دارند و معمولاً یک ورقه فولادی با یک پروفیل آهنی در آن ها وجود دارد. درب های ضد سرقت کارایی، زیبایی و امنیت را برای افراد به ارمغان می آورد.

چگونگی تامین امنیت توسط درب های ضد سرقت تهران کلید

از مهم ترین وظایف درب های ضد سرقت جلوگیری از ورود سارقین به خانه ها و یا محل کار می باشد. درب های ضد سرقت طوری ساخته شده اند که با ساختار محکم و قفل های با کیفیت خود خواهند توانست امنیت افراد را تامین کنند. سوالی که شاید برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که این درب ها چطور می توانند این کار را انجام دهند. در ادامه این موارد را جهت اطلاعات بیشتر شرح می دهیم.

  • ?داشتن لایه فولادی درب ضد سرقت

درب های معمولی به دلیل یک لایه بودن بسیار راحت در برابر ضربه ها می شکنند ولی درب های ضد سرقت دارای یک و یا دو لایه فولادی می باشند که امکان شکستن آن ها توسط سارقین وجود ندارد.

  • درب های چوبی دارای یک یا دو لایه از جنس فولاد می باشند.
  • درب های ایرانی دارای یک لایه فولادی در داخل خود هستند و در پشت درب هم یک شبکه پروفیل آهنی قرار می گیرد.
  • درب های ترکی دارای دو لایه فولادی هستند که باعث قدرت بیشتر این درب ها می گردد.
  • درب های فلزی لایه فولادی ندارد و با کمک روکش ها درب ها که فولادی است مقاومت در برابر شکستگی خواهند داشت.

  • ?بهره بردن از قفل های مخصوص

در درب های ضد سرقت قفل ها جایگاه ویژه ای را دارد. این قفل ها معمولاً ساخت کشور ترکیه می باشند و باز کردن آن بسیار مشکل است و باید مهارتی خاص در این زمینه داشته باشد. این دلیل محکم بودن این قفل ها باعث می شود که سارقین نتوانند به سرعت درب را باز کنند و نیاز به معطلی زیادی خواهند داشت. این قفل ها در برابر ریختن اسید هم مقاومت دارند و به راحتی نمی توان آن ها را از بین برد.

  • ?دو قفله بودن درب های ضد سرقت

امروزه درب های ضد سرقت دارای دو قفل می باشند که از جنس آلیاژ ساخته شده است. این درب ها باعث امنیت زیاد شده و باز شدن آن ها توسط سارقین زمان بیشتری را خواهد گرفت.

  • ?وجود چند زبانه‌ در درب های ضد سرقت

در این درب ها زبانه های زیادی وجود دارد که به چارچوب وارد می شوند و باعث وارد نشدن افراد سارق، به داخل ورودی ساختمان خواهند شد. در درب های معمولی یک زبانه به لنگه وارد می شود که راه نفوذ را راحت می سازد. در درب های ضد سرقت ساخت ایران ۶ الی ۷ زبانه وجود دارد و در درب های چینی به ۱۲ تا ۱۵ هم خواهد رسید. در درب ها با تعداد زبانه بالا این زبان ها در چارچوب بالاو پایین هم وارد می شوند.

  • ?پنهان بودن لولاها در درب های ضد سرقت

سارقین زمانی که قصد ورود به ساختمان را دارند، درب ورودی را از لولا خارجی می کنند. در واقع زمانی که درب از لولا درآورده شود دیگر قفل بی اثر می باشد و درب به کلی خارج می شود. در درب های ضد سرقت می توان این لولاها را پنهان نمود. در درب های مدل ایرانی و ترک لولا ها دیده نمی شوند ولی در مدل های چینی این لولا دیده می شوند ولی نمی توان آن ها را خارج نمود.

مزایای درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت مزایای زیادی برای استفاده کنندگان دارد و کاربرد آن ها فقط به امنیت ساختمان محدود نمی شود. در ادامه چند مورد از این مزایا را خواهیم گفت.

  • ?حفظ امنیت

مهم ترین مزایای این درب ها ایجاد امنیت بالا می باشد. با نصب درب های ضد سرقت تهران کلید می توانید با خیال آسوده محل کار و یا خانه را ترک کرده و نگران سرقت نباشید.

  • ?جلوگیری از ورود صدا

رد شدن صداها در درب های ضد سرقت بسیار کم می باشد. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که صداهای بیرون شما را آزار می دهد می توانید با خرید درب های تهران کلید صداها را تا حدودی زیادی کاهش دهید. این درب ها به دلیل داشتن یک لایه فولادی در داخل خود می توانند عایق خوبی برای کم کردن صدا باشند. وجود درزگیرهای دور لنگه ها نیز باعث می شود صدا به بیرون درز نکند.

  • ?جلوگیری از وارد شدن گرد و خاک

در بعضی از شهرهای بزرگ ورود گردو غبار و یا آلودگی به محیط کار یا منزل، مشکلی بزرگ می باشد. ورود گرد و غبار با وجود این درب ها بسیار مشکل خواهد بود و مکانی تمیز خواهید داشت.

  • ?جلوه زیبایی درب ها

از موارد دیگر که می توان به عنوان یک مزیت حساب نمود زیبایی درب های ضد سرقت نسبت به درب های قدیمی می باشد که باعث ایجاد جلوه زیباتر ساختمان شما خواهد شد.

  • ?نصب کردن آسان

درب های ضد سرقت دارای نصب ساده ای می باشند. نصب این درب ها بیشتر از چند ساعت طول نخواهد کشید و به راحتی می توان با درب های قبلی آن را تعویض نمود.

اجزای تشکیل دهنده درب های ضد سرقت

  • ?روکش درب ها

مهم ترین مورد در مشخص شدن قیمت درب ها، روکش آن ها می باشد. این روکش ها در زیبایی درب ها تاثیر زیادی دارند و روکش های چوبی قیمتی بالاتر از ام دی اف دارند. در صورتی که روکش ها برجسته باشند قیمت را بالاتر هم می برند، البته اگر طرح روی آن با CNC درست شده باشد قیمت متعادل تر می شود. مدل های سفارشی هم با کنده کاری های دستی انجام می شود که قیمت را بسیار بالا خواهد برد و مدل هایی که طرح روکش آنها PVC می باشد قیمت پایین تری از بقیه موارد دارند.

  • ?قفل و لولاها

قفل و لولاها هم بر روی قیمت و خصوصیات امنیتی آن تاثیربه سزایی دارند. بیشتر درب های ساخت ترک و ایرانی از قفل ها و یا لولاهای ترکیه استفاده می نمایند. البته برخی سازندگان ایرانی از این قفل های ایرانی استفاده می کنند که باعث پایین آمدن قیمت تمام شده درب ها می گردد. در درب های چینی قفل های چینی استفاده می گردد. البته نوع کلید هم در این مورد مهم است که یا کلید های کامپیوتری می باشند و یا نمونه های خاصی که دیگران دسترسی ندارند.

  • ?داشتن ورقه های فولادی

در بین این درب ها ورق های فولادی قرار گرفته شده است که باعث می شود درب های ضد سرقت به راحتی شکسته نشوند و کسی نتواند به آن ها ورود کند. هر چه این ورق های فولادی ضخیم تر باشند می تواند امنیت بیشتری را داشت. بعضی از مدل ها مانند مدل های ترکی دارای دو ورق فولادی هستند که بسیار مقاوم تر می باشند. در برخی از نمونه های فلزی هم درب از بیرون و داخل فلزی فولادی می باشد و دیگر در لایه های داخلی آن ورق نمی باشد.

کلید سازی شبانه روزی تهران کلید با سابقه درخشان در زمینه خرید، فروش و نصب درب ضد سرقت می تواند انواع درب های ضد سرقت را با کیفیت بالا در اختیار شما مشتری گرامی بگذارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن☎ ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶(کلیک جهت تماس) تماس حاصل فرمایید.

انواع درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت انواع گوناگونی را برای انتخاب دارند. شما می توانید درب های ایرانی، ترک و یا چینی را انتخاب کنید که هر کدام دارای خصوصیت و با قیمت خاصی می باشند. درب ها از لحاظ کشور سازنده به درب های ایرانی، ترکیه و چینی و از نظر روکش نیز به دو دسته فلزی و چوبی تقسیم بندی می شوند. همچنین تقسیم بندی تعداد لنگه ها که تک یا دو هستند و از نظر محل نصب که به صورت لابی و ضد سرقت بخش بندی خواهند شد.

۱) درب های ضد سرقت ایرانی

شرکت های ایرانی بیشتر از ده سال است که سابقه حضور در بازار را دارند. ابتدا نمونه ها کار ترک و مونتاژ ایران بودند ولی اکنون به دلیل تحریم های جنس های چینی و ترکی بسیاری از تولید کنندگان ایرانی مشغول تولید این درب ها می باشند.

خصوصیات درب های ضد سرقت ایرانی

  • ⬅️ داشتن قیمت مناسب

قیمت درب های ایرانی با قیمت های مدل های خارجی قابل مقایسه نمی باشد و قیمتی بسیار متعادل تر از مدل های خارجی دارند. درب های ایرانی با کیفیت و با قیمتی مناسب بوده که از لحاظ قیمت نمی توانید پایین تر از آن را پیدا کنید.

  • ⬅️دارای کیفیت مورد قبول

کیفیت این درب های ضد سرقت ایرانی مورد قبول و خوب می باشد و امنیت کافی را به شما خواهد بخشید. در مدل های معتبر این درب ها ورق های فولادی، ورق های پروفیل آهنی، قفل های ضد سرقت و لولا های پنهانی در این درب ها رعایت خواهد شد.

  • ⬅️ دسترسی راحت به درب ها

درب های ضد سرقت ایرانی در همه جا یافت خواهد شد و با جستجوی آن ها می توانید بهترین مارک های معتبر را با قیمت مناسب و طرح ها و رنگ های متنوع از تهران کلید تهیه نمایید.

۲) درب های ضد سرقت ترک

یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش در بازار درب های ساخت ترکیه می باشند. این درب ها از لحاظ کیفیت بسیار بالا بوده و به عنوان جنسی لوکس محسوب می گردد. ترکیه را می توان از اولین کشورهای وارد کننده درب های ضد سرقت در ایران دانست که شرکت های زیادی در حال حاضر جنس های آن را می فروشند. یک نوع دیگر درب های ترک مونتاژ ایران می باشد که آن ها هم جزو درب های با کیفیت و شیک محسوب می گردد .

خصوصیات درب های ضد سرقت ترک

  • ⬅️ زیبایی درب های ترک

درب های ضد سرقت ترک دارای روکش عالی هستن که به زیبایی آن ها کمک می کند. این درب ها در مدل ها و طرح های مختلفی به بازار ارائه شده است.

  • ⬅️ داشتن عمر بالا

درب های ضد سرقت ترک به دلیل قطعات با کیفیتی که استفاده می کنند دارای عمر بالایی می باشند.

  • ⬅️ قیمت درب های ضد سرقت ترک

درب های ترک به نسبت درب های دیگر دارای قیمت بالایی هستند و به افرادی پیشنهاد می گردد که به دنیال یک جنس مرغوب با قیمت بالا می باشند.

۳) درب های ضد سرقت چینی

از مدل های دیگر درب های موجود در بازار می توان به درب های ضد سرقت چینی اشاره نمود. در گذشته بیشتر درب های چینی ارزان قیمت و بی کیفیت به بازار عرضه می شد که با گران شدن نمونه های خارجی درب های خارجی از دور خارج شده و در حال حاضر مدل های با کیفیت وارد بازار شده اند که قیمت پایینی ندارند. بیشتر جنس درب ها فلزی می باشد و دارای زبانه های زیادی می باشند. زبانه این درب های چینی ۱۲ تا ۱۴ عدد می باشد که امنیت بالاتری را ایجاد می کنند.

۴) درب های ضد سرقت فلزی

یکی از انواع درب های ضد سرقت فلزی که به جای رویه چوبی از فلز استفاده می شود این نوع می باشد که در برابر ضربه، زنگ زدن و خوردگی مقاوم هستند. البته از لحاظ زیبایی درب های چوبی بهتر از درب های فلزی می باشند. زیرا در این مدل ها امکان ایجاد طرح ها یا نقش وجود ندارد ولی می توان آن را به دلخواه رنگ نمود. این درب با داشتن لایه فولادی در برابر ضربات مقاوم می باشد.

⭐با توضیحاتی که داده شده اگر هنوز نتوانسته اید تصمیم خود را برای خرید این درب های ضد سرقت بگیرید با کارشناسان تهران کلید با ☎شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ تماس بگیرید تا اطلاعات جامعی در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

?قیمت انواع درب های ضد سرقت

مهم ترین موضوع برای خرید درب ضد سرقت بودجه افراد می باشد. قیمت درب های ضد سرقت ترک به دلیل اینکه کیفیت ساخت بالایی را دارند از موارد دیگر بیشتر می باشد و اگر توانایی خرید آن را دارید این گزینه پیشنهاد می گردد. قیمت درب ضد سرقت ایرانی هم به دلیل شباهت ظاهری و استفاده از مواد خوب قیمت خیلی بالایی نیست و می توان با قیمتی کمتر از مدل های ترک آن ها را تهیه نمود. قیمت درب ضد سرقت چینی در صورتی که با کیفیت باشد قیمت متوسطی دارد و در صورتی که جنسی با کیفیت نداشته باشد دارای ارزان ترین مدل در بازار است. در کل به شما پیشنهاد می شود جهت خرید با کارشناسان شرکت تهران کلید تماس گرفته و ضمن مشاوره از خدمات فروش این درب ها استفاده نمایید.

نام کالا حدود قیمت (تومان)
درب ضد سرقت ایرانی گلنار۴٫۹۵۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت ایرانی ستاره۴٫۹۵۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت ایرانی لاله۴٫۹۵۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت ایرانی دلارم۴٫۹۵۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت ایرانی کارا۳٫۳۵۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت ایرانی کارو۳٫۳۵۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت ایرانی ونوس۵٫۵۰۰٫۰۰
درب ضد سرقت ایرانی گلس۴٫۵۰۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت ایرانی تاوریژ۴٫۷۰۰٫۰۰۰
قیمت درب های ضد سرقت ایرانی
نام کالاحدود قیمت به تومان
درب ضد سرقت فلزی چینی سری دو قاب۴٫۱۰۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت فلزی چینی پنج قاب هرمی۳٫۹۰۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت فلزی چینی چهار قاب۴٫۲۰۰٫۰۰
درب ضد سرقت چینی آسمان۴٫۱۵۰٫۰۰۰
قیمت درب های ضد سرقت چینی
نام کالاحدود قیمت به تومان
درب ضد سرقت ترک قشقرق۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت مدل براق با تاج۱۲٫۸۰۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت مدل گردو با روکوب۱۰٫۸۰۰٫۰۰۰
درب ضد سرقت مدل گردو با روکوب۱۰٫۳۰۰٫۰۰۰
قیمت درب های ضد سرقت ترک

?نحوه نصب درب های ضد سرقت

نصب درب های ضد سرقت در دو مرحله می باشد که در مرحله اول باید چهارچوب درب درست شود و بعد از ساخت، آن را به دیوار متصل می کنند. بعد از نصب با رنگ ضد زنگ پوشانده می شود که زنگ نزند و دوام بیشتری داشته باشد. در مرحله دوم باید درب ها را از پشت به فریم نزدیک شود که در داخل چهارچوب جا بیافتد. زمانی که درب ضد سرقت به صورت کامل تراز شد یعنی نصب درست انجام شد، باید توسط متخصص با خال جوش دی اکسید کربن آن را به صورت کامل متصل کنند.

کلید سازی شبانه روزی تهران کلید ارائه کننده انواع درب های ضد سرقت با امنیتی و پشتیبانی بالا به همراه نصبی بسیار حرفه ای را به شما عرضه نماید. جهت اطلاعات بیشتر با ☎شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های درب ضد سرقت استاندارد

امروزه انسان ها به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنیت در خانه و محل کار خود هستند. امروزه یکی از بهترین راه های حفظ امنیت خانه و محل کار، نصب درب های ضد سرقت می باشد. هنگام خرید درب های ضد سرقت اعم از درب های ضد سرقت ترک، ایرانی و یا چینی باید به ویژگی های خاصی برای پی بردن به میزان استحکام و کیفیت درب مورد نظر توجه کنید.

  1. بین درب ضد سرقت و چهار چوب یک فاصله وجود دارد که این فاصله باید بین ۴-۵ میلی متر باشد. در صورت بیشتر بودن این فاصله امکان سرقت و باز کردن درب بیشتر می شود زیرا در این حالت سارق می تواند به وسیله وارد کردن یک میله در این شکاف درب را باز کند.
  2. قفل نصب شده بر روی درب ضد سرقت باید به اندازه کافی محکم باشد و در جای خود به اندازه کافی محکم شده باشد. مکان قرارگیری قفل باید به اندازه ای قوی باشد که امکان جدا کردن آن از درب به حداقل برسد.
  3. درب ضد سرقت باید دارای منطقه محافظت شده ورود کلید باشد و دارای سیستم نشان قوی به منظور نگه داشتن قلم باشد.
  1. درب ضد سرقت باید به وسیله لولای قابل تنظیم به چهارچوب وصل شده باشد. لولایی که فقط به درب جوش داده شده باشد قابل تنظیم نیست.
  2. یک درب ضد سرقت خوب باید تها با فشار اندک انگشتان و بدون سروصدای اضافی بسته شود. درب های ضد سرقت با کیفیت حتی چس از گذر سال ها نیز به آرامی و بدون سر و صدا باز و بسته خواهد شد. درب های ضد سرقت مجهز به قفل وانتی به راحتی باز و بسته می شوند.
  3. درب های ضد سرقت باید دارای سیستم درزگیر دو جداره باشند تا عایق خوب صدا، سرما و گرما بوده و همچنین موجب افزایش امنیت و کاهش ورود آلودگی هوا و گرد و غبار به درون خانه باشند. نصب درب های دو جداره ضد سرقت محیطی آرام در خانه فراهم خواهد کرد.
  4. بهتر است درب ضد سرقت با بتن پر شده باشد زیرا امنیت آن به مراتب از دری که با پلی اورتان پر شده بالاتر است. پر کردن درب ضد سرقت با بتن هزینه بیشتری خواهد داشت اما ایمنی درب را در برابر ضربات بسیار بالا می برد.
  5. درب های ضد سرقت مدولار به دلیل امکان تغییر ظاهر درب های بهتری هستند. اگر پس از مدتی تصمیم به تغییر ظاهر درب خانه خود داشته باشید در صورت مدولار بودن آن نیازی به تغییر درب نخواهد بود تنها کافی است رنگ و ظاهر درب را به دلخواه خود تغییر دهید بدون آنکه به درب آسیبی وارد شود.
  6. قیمت و زیبایی درب های ضد سرقت نیز از دیگر ویژگی های است که هنگام خرید باید بدان توجه کنید. زیبایی درب نشان دهنده سلیقه صاحبخانه بوده و اولین بخشی از خانه است که دیده می شود. پیش از خرید درب ضد سرقت بهتر است از قیمت های استاندارد آن در بازار مطلع شوید.

خرید و فروش و نصب درب ضد سرقت
Summary
product image
Aggregate Rating
1.5 based on 3 votes
Brand Name
تهران کلید
Product Name
درب ضد سرقت
Price
IRR 600.000
Product Availability
Available in Stock

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *