دربهای ضد سرقت لمینت

دربهای ضد سرقت لمینت از بهترین و محبوب ترین درب های ضد سرقت هستند که ایمنی و زیبایی منحصر به فردشان آنها را از سایر درب های ضد سرقت دیگر متمایز کرده است. درب های ضد سرقت لمینت در واقع نوعی از درب های ضد سرقت MDF هستند که با روکش لمینت تزئین شده اند. در این مطلب با مهمترین ویژگی های این درب های ضد سرقت و سطح امنیتی آنها آشنا خواهی شد. با ما همراه باشید.

🚪ظاهر درب های ضد سرقت لمینت

ویژگی بارز این درب ها، زیبایی ظاهری منحصر به فرد و امکان ایجاد طرح های برجسته و CNC بر روی آنهاست.در واقع در ساخت روکش این نوع درب های ضد سرقت از زیباترین و مدرن ترین کامپوزیت ها استفاده می شود که نمایی بسیار زیبا به خانه شما خواهد داد.

🚪بهترین ویژگی های درب ضد سرقت لمینت

از بهترین ویژگی های این درب ها می توان به وجود روکش ضد خش، زیبایی منحصر به فرد، طراحی روی درب و قیمت مناسب آنها اشاره کرد. این درب ها معمولا به صورت تک رنگ یا ترکیبی از دو رنگ ساخته می شوند که دارای طراحی های متنوعی نیز می باشند.

🚪امنیت درب های ضد سرقت لمینت

این درب ها دارای سطح ایمنی و استحکام بسیار بالایی هستند و یه همین دلیل برای نصب در خانه هایی ویلایی، لابی ها و آپارتمان ها بهترین گزینه هستند. برای ساخت درب های لمینت از فولاد وچوب با کیفیت استفاده می شود و در واقع ایمن ترین درب های ضد سرقت درب هایی هستند که در ساخت آنها از فلز و چوب استفاده شده باشد. هنگام خرید این درب ها از ایمنی قفل آنها مطمئن شوید زیرا مهمترین عامل در امینت یک درب ضد سرقت نوع قفل و چهارچوب فولادی درب است.

🚪تفاوت درب ضد سرقت لمینت با سایر درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت لمینت یکی از مشهورترین درب های ضد سرقت است که با دیگر درب های ضد سرقت تفاوت هایی دارد. این درب ها در ترکیب، رنگ چوب و طراحی منحصر به فرد بوده و بارزترین تفاوت آن با سایر درب های ضد سرقت چند رنگ بودن آن است. روکش این درب ها به وسیله دستگاه CNC طراحی شده و به همین دلیل ظاهر مدرن ترین نسبت به دیگر درب های ضد سرقت دارند. همین موضوع سبب شده که این درب ها بهترین انتخاب برای خانه هایی ویلایی و خانه های مدرن و نوساز باشند.

🚪مزایای درب ضد سرقت لمینت

درب های ضد سرقت لمینت مزایای زیادی دارند و از استاندارد بالایی در ساخت و ایمنی برخودارند. اغلب این درب ها عایق صوتی و حرارتی بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارند. در ساخت این درب ها از ورقه های فلزی استفاده می شود که استحکام درب را در برابر ضربه و ورود غیرمجاز افزایش می دهند. تنوع بالای طرح و رنگ، سیستم قفل دیجیتالی، آلارم و چشمی از دیگر تجهیزات این نوع درب های ضد سرقت هستند. این درب ها مقاومت بیشتری نسبت به دربهای چوبی ساده داشته و در صورت مراقبت عمر مفید زیادی دارند.

🚪نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت لمینت

مهمترین مساله ای که در هنگام خرید درب ضد سرقت لمینت باید به آن توجه داشت کیفیت قفل آن است. جنس چهارچوب درب لمینت نیز بسیار مهم است. چهارچوب یک درب ضد سرقت لمینت خوب باید از جنس فلزی با آلیاژ با کیفیت باشد و ورق های درب به خوبی به این چهارچوب جوش داده شده باشند. باکیفیت بودن جنس لولا و متناسب بودن ضخامت چهارچوب درب با استاندارهای جهانی از دیگر نکات مهمی است که در هنگام خرید این درب ها باید از آن اطمینان حاصل کنید.

🚪قیمت درب ضد سرقت لمینت

درب های ضد سرقت لینت با قیمت های متنوعی به بازارها عرضه می شوند که این قیمت بسته به نوع مواد به کار رفته در ساخت درب اعم از فلز، سی ان سی، چوب و … متغیر است. برای درب های ضد سرقت لیمنیت سفارشی باید طرح مورد نظر و جنس چوب توسط مشتری انتخاب شود. هر چند انواع متنوعی از این درب ها به صورت آماده در بازار موجود است اما شما می توانید این درب ها را با در ابعاد، رنگ های مختلف و طرح مورد نظرتان سفارش دهید.

دربهای ضد سرقت لمینت و مهمترین ویژگی های آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *