مشهورترین آیفون های تصویری

از مشهورترین آیفون های تصویری موجود در بازار ایران می توان به برندهای خارجی کوماکس، کوکوم و سوزوکی و برندهای ایرانی سیماران، تکنما، الکتروپیک و تابا اشاره کرد. برندهای ایرانی آیفون های تصویری در سالهای اخیر پیشرفت زیادی داشته اند و هم اکنون نظر مثبت بخش عظیمی از خریداران را به خود جلب کرده اند. رقابت این شرکت ها در ساخت بهترین آیفون های تصویری موجب پیشرفت در تکنولوژی و کیفیت ساخت این ابزارهای امنیتی با ارزش شده است. البته برندهای آیفون تصویری ایرانی تنها از نظر مونتاژ بومی هستند و تقریبا تمام قطعات به کار رفته در ساخت آنها خارجی است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین آیفون های تصویری موجود در بازار ایران و مزایا و معایب هر یک آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

🔶آیفون تصویری کوماکس

آیفون تصویری کوماکس یکی از مشهورترین آیفون های تصویری در جهان است که در اصل ساخت کره می باشد. البته آیفون های تصویری کوماکس موجود در بازار ما اغلب ساخت ایران بوده اما کیفیت بالایی دارند. آیفون کوماکس از قدیمی ترین و محبوب ترین آیفون های تصویری در بین خریداران است که هنور هم با سیستم چهار سیمه مونتاژ می شود.

مزایا و معایب آیفون تصویری کوماکس

از مهمترین مزایای این آیفون های تصویری میتوان به نصب راحت، تنوع بالا در محصولات و امکان استفاده در آیفون های تصویری برند سوزوکی، سیماران و آلدو اشاره کرد. پشتیبانی متوسط، کیفیت برد متوسط در نوع چینی اش و استفاده از سیستم چهار سیمه از جمله معایب مهم این آیفون های تصویری می باشند.


🔶آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک یکی از مشهورترین آیفون های تصویری ایرانی است که تعویض قطعات آن حتی برای افراد معمولی راحت است.

مزایا و معایب آیفون تصویری الکتروپیک

خدمات پس از فروش خوب، بردهایی با طول عمر بالا و امکان تعویض آسان قطعات خراب شده توسط نصاب یا حتی افراد معمولی از مهمترین مزایای آن و استفاده از سیستم چهار سیمه، عدم پشتیبانی از سیستم خطی و سری و تغذیه دوربین پنل از گوشی واحدها از مهمترین معایب آن به شما می آید.


🔶آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران یکی دیگر از مشهورترین آیفون های تصویری ایرانی است که در سالهای اخیر محبوبیت بالایی در بازار ایران بدست آورده است. اغلب نصابان آیفون های تصویری سیماران را به راحتی نصب میکنند.

مزایا و معایب آیفون تصویری سیماران

از مهمترین مزایای آیفون های تصویری سیماران خدمات پس از فروش خوب، تنوع بالا در محصولات، عمر بالای قطعات، کیفیت خوب صدا و امکان نصب بر روی آیفونهای سوزوکی و آلدو و کوماکس می باشد. معایب این آیفون های تصویری اندک بوده و تنها میتوان به چهار سیمه بودن سیستم آن و عدم امکان نصب در سیستم تک خطی و سری اشاره کرد.


🔶آیفون تصویری تکنما

شرکت تکنما یکی از بهترین تولیدکننده های آیفون های تصویری در ایران است که برخلاف دیگر آیفون های تصویری از سیستم هفت سیمه پشتیبانی میکند و از این جهت در بین این محصولات سرآمد است. البته این نوع سیستم هفت سیمه نصب پیچیده تری دارد و نصابان برای نصابان آن باید آموزش های لازم را دیده باشند.

مزایا و معایب آیفون تصویری تکنما

از مهمترین مزایای آیفون های تصویری تکنما باید به خدمات پس از فروش بسیار خوب، پشتیبانی از سیستم هفت سیمه، طول عمر بالای قطعات، امکان کددهی در آیفون، پشتبانی از سیستم های تک خطی و سری و کابل کشی کم هزینه اشاره کرد. معایب این آیفون های تصویری نیز شامل تنوع پایین محصولات، نبود قطعات آن در شهرستان های کوچک، ضعف در لحیم کاری ضعیف دهنی گوشی و امکان مشغول بودن خط در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا که البته با نصب ایزیلاتور می توان این مشکل را حل کرد.


🔶آیفون تصویری کوکوم

آیفون تصویری کوکوم یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای آیفون تصویری موجود در ایران است که سیستم تولید آنها با برندهای آلدو و سوزوکی یکی است.

مزایا و معایب آیفون تصویری کوکوم

آیفون های تصویری کوکوم به راحتی نصب می شوند و بر آیفونهای کوماکس و سیماران نیز قابل نصب هستند. از مهمترین معایب این آیفون های تصویری نیز میتوان به تنوع کم در محصولات، پشتیبانی از سیستم چهار سیمه، قطعاتی با کیفیت متوسط و خدمات پس از فروش معمولی اشاره کرد.


🔶خرید  آیفون تصویری باکیفیت

خرید یک آیفون تصویری باکیفیت که قیمت مناسبی نیز داشته باشد دغدغه بسیاری از خریداران این ابزارهای امنیتی مهم است. کیفیت آیفون های تصویری به موارد متعددی بستگی دارد که نوع سیم کشی یکی از مهمترین آنهاست. برای ساختمان های بزرگ با تعداد واحد بالا اگر سیم کشی به صورت مجزا باشد آیفون تصویری تکنما گزینه مناسب تری خواهد بود. البته در صورتی که سیم کشی متفاوت باشد بهتر است به سراغ آیفون های تصویری دیگری مانند برندهای سیماران، الکتروپیک و.. برویم. آیفون تصویری تکنما به دلیل پشتیبانی از سیستم هفت سیمه بهترین گزینه برای ساختمانهایی با سیم کشی خطی است که البته این آیفون های تصویری باید حتما توسط یک نصاب ماهر نصب و راه اندازی شوند.

معرفی مشهورترین آیفون های تصویری و مزایا و معایب هر یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *