ویژگی های درب ضد سرقت استاندارد

ویژگی های درب ضد سرقت استاندارد

امروزه انسان ها به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنیت در خانه و محل کار خود هستند. امروزه یکی از بهترین راه های حفظ امنیت خانه و محل کار، نصب درب های ضد سرقت می باشد. هنگام خرید درب های ضد سرقت اعم از درب های ضد سرقت ترک، ایرانی و یا چینی باید به ویژگی های خاصی برای پی بردن به میزان استحکام و کیفیت درب مورد نظر توجه کنید.

  1. بین درب ضد سرقت و چهار چوب یک فاصله وجود دارد که این فاصله باید بین ۴-۵ میلی متر باشد. در صورت بیشتر بودن این فاصله امکان سرقت و باز کردن درب بیشتر می شود زیرا در این حالت سارق می تواند به وسیله وارد کردن یک میله در این شکاف درب را باز کند.
  2. قفل نصب شده بر روی درب ضد سرقت باید به اندازه کافی محکم باشد و در جای خود به اندازه کافی محکم شده باشد. مکان قرارگیری قفل باید به اندازه ای قوی باشد که امکان جدا کردن آن از درب به حداقل برسد.
  3. درب ضد سرقت باید دارای منطقه محافظت شده ورود کلید باشد و دارای سیستم نشان قوی به منظور نگه داشتن قلم باشد.
  1. درب ضد سرقت باید به وسیله لولای قابل تنظیم به چهارچوب وصل شده باشد. لولایی که فقط به درب جوش داده شده باشد قابل تنظیم نیست.
  2. یک درب ضد سرقت خوب باید تها با فشار اندک انگشتان و بدون سروصدای اضافی بسته شود. درب های ضد سرقت با کیفیت حتی چس از گذر سال ها نیز به آرامی و بدون سر و صدا باز و بسته خواهد شد. درب های ضد سرقت مجهز به قفل وانتی به راحتی باز و بسته می شوند.
  3. درب های ضد سرقت باید دارای سیستم درزگیر دو جداره باشند تا عایق خوب صدا، سرما و گرما بوده و همچنین موجب افزایش امنیت و کاهش ورود آلودگی هوا و گرد و غبار به درون خانه باشند. نصب درب های دو جداره ضد سرقت محیطی آرام در خانه فراهم خواهد کرد.
  4. بهتر است درب ضد سرقت با بتن پر شده باشد زیرا امنیت آن به مراتب از دری که با پلی اورتان پر شده بالاتر است. پر کردن درب ضد سرقت با بتن هزینه بیشتری خواهد داشت اما ایمنی درب را در برابر ضربات بسیار بالا می برد.
  5. درب های ضد سرقت مدولار به دلیل امکان تغییر ظاهر درب های بهتری هستند. اگر پس از مدتی تصمیم به تغییر ظاهر درب خانه خود داشته باشید در صورت مدولار بودن آن نیازی به تغییر درب نخواهد بود تنها کافی است رنگ و ظاهر درب را به دلخواه خود تغییر دهید بدون آنکه به درب آسیبی وارد شود.
  6. قیمت و زیبایی درب های ضد سرقت نیز از دیگر ویژگی های است که هنگام خرید باید بدان توجه کنید. زیبایی درب نشان دهنده سلیقه صاحبخانه بوده و اولین بخشی از خانه است که دیده می شود. پیش از خرید درب ضد سرقت بهتر است از قیمت های استاندارد آن در بازار مطلع شوید.

ویژگی های درب ضد سرقت استاندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *