راهنمای خرید گاو صندوق

در صورتی که شما هم نیاز به خرید و یا تعمیرات انواع  قفل دارید می توانید جهت مشاوره و خرید ☎با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶(کلیک جهت تماس)فقط در سطح تهران تماس بگیرید. تهران کلید ارائه کننده انواع قفل هاو همچنین تعمیرات آن ها در تامین امنیت شما عزیزان می باشد.

⬅️گاو صندوق ها یکی ازپرکاربردترین ابزار های امنیتی هستند که از گذشته های دور برای نگهداری اشیاء گرانقیمت و پول به کار می رفته اند. به مرور زمان طراحان در این زمینه پیشرفت بیشتری کرده و گاو صندوق های جدید ایمنی بسیار بالاتری پیدا کردند و گاوصندوق را می توان از بهترین ابزار برای پیشگیری از سرقت در منزل و محل کار محسوب کرد.

⬅️نصب یک گاو صندوق بسیار ایمن و نسوز در خانه می تواند اسناد و اشیاء با ارزش شما را از دسترس سارقین دور نگه داشته و در صورت بروز آتش سوزی مانع از معدوم شدن اسناد شما شود. با صرف کمی هزینه و خرید یک گاوصندوق دیجیتالی و مدرن مانع از بروز ضررهای هنگفت شوید. در این مقاله شما را با مهمترین معیارهای خرید یک گاوصندوق مناسب آشنا می کنیم.

مهمترین معیارها برای خرید گاوصندوق

⚫️وزن

👈اولین نکته در خرید گاو صندوق توجه به وزن آن است. هر چه گاو صندوق سنگین تر بشد حمل آن مشکل تر بوده و در نتیجه امکان سرقت آن کاهش می یابد. بهترین گاوصندوق ها برای منازل گاوصندوق هایی با وزن ۳۰۰ کیلو گرم است. برای افزایش ایمنی گاو صندوق های سبک نیز راهکار دیگری وجود دارد. می توانید گاوصندوق های سبک را با پیچ یا پالت های مخصوص به زمین متصل کنید تا جابه جایی آن ها را سخت تر کند. همچنین می توانید گاوصندوق را در مکانی همچون کمد متصل کرده و مخفی سازید.

⚫️فضای مفید

👈دومین مساله ای که باید هنگام خرید گاوصندوق به آن توجه داشته باشید میزان فضای کاربردی درون گاوصندوق می باشد. فضای درون گاو صندوق باید به گونه ای باشد که بتوان پوشه و یا زونکن را به آسانی درون آن قرار داد. اگر می خواهید در آینده پوشه ها و اشیاء بیشتر و بزرگتر درون آن قرار دهید توصیه می کنیم گاوصندوقی با فضای داخلی بزرگ انتخاب کنید.

نکات خرید گاو صندوق

  • ⚫️یکی از مهمترین نکات خرید گاو صندوق و المان های یک گاو صندوق فوق پیشرفته ضد سرقت بودن گاو صندوق است.
  • ⚫️در هنگام خرید به ساختار گاوصندوق نیز توجه ویژه داشته باشید. بخش هایی همچون جنس ورق و مواد مابین فضای دو دیواره داخلی وبیرونی، مهمترین عامل در مقاومت گاوصندوق در برابر حرارت و برش هستند.
  • ⚫️به تجهیزات نصب روی گاوصندوق توجه کنید. هر چه کیفیت این اجزاء بالاتر باشد ایمنی گاوصندوق نیز بیشتر است. نوع قفل ها و دقت رمز در امنیت گاوصندوق نقش بسیار مهمی دارد.
  • ⚫️گاوصندوق هایی خریداری کنید که دارای خدمات پس از فروش، ضمانت نامه و بیمه نامه سرقت و آتش سوزی باشند. هنگام خرید گاوصندوق اوراق مرتبط با ضمانت نامه و بیمه نامه همراه با فاکتور خرید باید به شما تحویل داده شود.
  • ⚫️برای امنیت بیشتر می توانید سیستم های ارسال پیامک در هنگام باز شدن در گاوصندوق و امکان مشاهده تصاویر محل گاوصندوق را نصب نمایید.

 

راهنمای خرید گاو صندوق
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *