دسته‌ها
بلاگ درب ضد سرقت

راه های افزایش ایمنی درب های ضد سرقت

راه های افزایش ایمنی درب های ضد سرقت

در درب های ضد سرقت معمولی عمومآ از قفل های عادی استفاده می شوند که تنها از نظر ایمنی قفل تجهییز شده اند. این گونه درب های ضد سرقت از تکنولوژی هایی استفاده کرده اند که باز کردن درب را از راه های متداول و از سمت مغزی و قفل درب نا ممکن می کنند. اما اگر سارقان از راه ها ی دیگر اقدام به شکستن و یا باز کرده لولا های در کنند، درب از این لحاظ ایمنی خاصی ندارد. در کنار این گونه درب های ضد سرقت معمولی قفل هایی به وجود آمده اند که دارای سنسور های هشدار دهنده می باشند و با ایجاد هشدار هایی برای برخورد های متفاوت در مقابل باز کردن درب، ایمنی درب را در مقابل سارقان افزایش می دهند. این گونه قفل ها دارای هشدار های متفاوتی هستند که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.

این گونه درب های ضد سرقت می توانند موقعیت خود را حفظ کنند و در صورتی که سارقان برای باز کردن درب به زور متوسل شوند و یا درب را جا به جا کنند و حتی از چارچوب تعریف شده برای درب خارج کنند،  درب یک هشدار برای مطلع ساختن افراد از باز نمودن غیر متعارف درب خواهد داد ه به ایمنی درب کمک خواهد کرد و از ورود سارقان به صورت غیر مجاز جلوگیری خواهد کرد.

در برخی موارد و مکان ها ورود و خروج افراد توسط کارت های شناسایی صورت می گیرد و در این مواقع احتمال تردد دو یا چند فرد توسط یک کارت شناسایی وجود دارد که ممکن است مشکلات امنیتی فراوانی را به وجود آورد. در این حالت مسئولیت شناسایی افراد و تردد آن ها توسط هر کارت شناسایی توسط این گونه درب های ضد سرقت انجام می گیرد و اگر فرد از محدوده ی تعیین شده و حیاطی به صورت غیر مجاز عبور کند، درب اقدام به هشدار های اینفرارد می کند تا افراد مربوطه را از ورود غیر مجاز سایرین با خبر و مطلع سازد.

راه های افزایش ایمنی درب های ضد سرقت

هشدارهای شناسایی هویت در درب های ضد سرقت زمانی کاربرد دارند که در برخی مکان ها و سازمان ها و حتی ادارات برای عبور و مرور افراد و کارکنان از یک کارت های شناسای استفاده می شود. در این گونه درب های ضد سرقت درب با استفاده از این کارت های شناسایی باز می شود و عبور افراد توسط کرت شناسایی صورت می گیرد. در صورتی که یک فرد بخواهد از کارت غیر معتبر و یا بدون استفاده از کارت خارج شود، سنسنور های امنیتی هشدار های مربوط را برای ورود غیر مجاز اعلام می کنند.

کاربرانی که از چنین  درب های ضد سرقتی استفاده می کنند می توانند به صورت  یک دوره برای آزمایش نحوه ی عملکرد درب و ایمنی آن از درب به عنوان مراقبت دوره ای استفاده کنید. در این تایم می توانید انواع ورود های غیر مجاز را به روی درب امتحان کنید تا از نحوه ی عملکرد و یا عملکرد صحیح درب مطمعن شوید.

کلید سازی آنلاین می تواند انواع قفل های ضد سرقت را با سنسور های امنیتی به کاربران ارائه دهد. کلید سازی آنلاین ارائه دهنده ی خدمات به تمامی نقاط تهران می باشد و در صورتی که هر کدام از شهروندان تهرانی با مشکل هایی در زمینه ی قفل و کلید سازی مواجه شوند در اسرع وقت به محل مراجعه کنند و مشکل آنان را برطرف سازند.

دسته‌ها
بلاگ

تفاوت های درب های ضد سرقت با درب معمولی

تفاوت های درب های ضد سرقت با درب معمولی

مشکلاتی که افراد در خصوص قفل ها و کلید ها با آن مواجه می شوند آن قدر زیاد است و در ساعت های مختلف شبانه روز امکان اتفاق افتادن آن وجود دارد که سبب به وجود آمدن کلید سازی آنلاین و یا کلید سازی سیار شده است. این گونه مراکز می توانند در تمامی ساعت های شبانه روز و در هر خصوصی که در حیطه ی کلید سازی باشد، مانند باز کردن قفل، باز کردن درب ماشین، ساختن کلید، تعویض قفل ها و … به افراد کمک کنند. برخی از این مراکز به صورت کلید سازی سیار عمل می کنند و در تمام تایم ها کادر های حرفه ای خود را به همراه تجهیزاتی مانند دستگاه کلید سازی به محل تعیین شده ارسال می کنند تا مشکلات کاربران و مشتریان خود را بر طرف سازند. از این نوع مراکز می توان به کلید سازی شبانه روزی شرق تهران، کلید سازی آنلاین غرب تهران ، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی سعادت آباد، کلید سازی شبانه روزی پاسداران و … اشاره کرد.

امروزه درب های ضد سرقت به یکی از ابزار آلات بسیار پر طرفدار در ساختمان سازی مبدل شده اند. این گونه درب ها دارای تکنولوژی ساخت متفاوتی با درب ها معمولی هستند و در برخی از آن ها حتی از وسائل هوشمند مانند حس گر ها و قابلیت های لمسی استفاده می شود. این درب ها دارای خصوصیت ها خاصی هستند که سبب می شود مقاوت بالا تری را در امکان باز شدن داشته باشند و از این طریق ایمنی بالا تری را برای اماکن به وجود می آورند. زمانی که افراد برای خرید درب های ضد سرقت مراجعه می کنند و خود اطلاع چندانی از درب های ضد سرقت ندارند معمولآ با مشکلاتی مواجه خواهند شد و مجبور هستند که به حرف ها و مشاوره های فروشندگان در خصوص انتخاب درب ضد سرقت اعتماد کنند. اما برخی از فروشندگان در این گونه مواقع از عدم آگاهی مشتریان سوء استفاده می کنند و درب های نا مرغوب که از لحاظ ایمنی چندان خاصیتی ندارد را به مشتریان با بهای بالایی می فروشند و حتی برخی اوقات درب های معمولی را در قالب درب های ضد سرقت به افراد عرضه می کنند. در این مقاله قصد داریم ویژگی ها درب های ضد سرقت و نیز تفاوت های درب های ضد سرقت با درب های معمولی را بیان کنیم. بنا بر این اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید حتمآ این مقاله را مطالعه کنید.

تفاوت های درب های ضد سرقت با درب معمولی

درب های معمولی عمومآ از چوب ساخته می شوند که جنس های چوب به کار برده شده در آن ها متفاوت می باشند. اما درب های ضد سرقت ترکیبی از چوب و نیز فلز هستند و برای بالا بردن مقاوت این گونه درب های ضد سرقت از آلیاژ های فلزاتی مانند آهن در آن استفاده می شود و عمومآ چهارچوب های درب های ضد سرقت را به صورت فلزی می بینیم. اگر  در ساخت درب های ضد سرقت از چوب های الواری استفاده شود، روکش های مخصوصی مانند ام دی اف و یا رنگ های پلی استر و یا نیم استر برای پوشش لایه ی بیرونی درب استفاده می شود که زیبایی درب های ضد سرقت را بالا می برد.

درب های معمولی که در بازار وجود دارد و قابل تهیه هستند بدون ابزار و یراق و حتی قفل ها به فروش می رسند و قفل ها را پس از خرید باید به صورت جدا تهیه کرده و به رو درب ها نصب کنید. اما درب های ضد سرقت با تجهیزات کامل و هم چنین قفل و چشمی و ابزارات کامل به فروش می رسند. درب های ضد سرقت با توجه به نوع قفلی که به روی آن نصب شده است و هم چنین دیگر تجهیزاتی که در درب موجود است دارای قیمت های متفاوتی هستند و هر چقدر که درب ها دارای تجهیزات و قابلیت های بیشتری باشند قیمت آن هم بیشتر می باشد.

درب های ضد سرقت دارای گارانتی فروش می باشند در صورتی که درب های معمولی و عادی فاقد این امکان هستند. در صورتی که پس از فروش مشکلی برای درب به وجود آید می توانید از قابلیت های گارانتی درب استفاده کنید و مشکلات آن را برطرف سازید.

اما تفاوت دیگر درب های ضد سرقت با درب های معمولی ضخامت و یا قطر درب می باشد. می توان گفت که ضخامت درب و یا قطر درب هم به عنوان یکی از عواملی محسوب می شود که سبب بالا رفتن ایمنی در درب های ضد سرقت می شود و هم چنین میزان عایق بودن درب را افزایش می دهد. درب های عادی معمولآ در قطر های ۴٫۵ سانتی متر ساخته می شوند در صورتی قطر درب های ضد سرقت به صورت معمول ۷ سانتی متر می باشد.

دسته‌ها
بلاگ

درب ضد سرقت اتوماتیک

درب ضد سرقت اتوماتیک

امروزه بسیار شاهد سرقت های منازل هستیم که در زمان خالی بودن منزل و نبودن افراد در محل زندگی خود رخ می دهد. تجربه نشان می دهد که استفاده از قفل های زیاد و متعدد در انواع مختلف برای درب های عادی باز هم ایمنی خاصی را برای منزل و یا دفتر و محل کار ما به وجود نمی آورند و سارقان می توانند با روش های خاص خود به سرعت همه ی قفل ها را باز کنند و یا بشکنند. یکی از راه ها بالا بردن امنیت ساختمان ها و منازل و حتی ادارات و فروشگاه ها وسازمان هایی که دارای اسناد مهم و حتی اجناس قیمتی هستند، استفاده از درب های ضد سرقت در راه های ورودی می باشد. این گونه درب ها نسبت به سایر درب های معمولی دارای امنیت بالا تری هستند و به سادگی باز نمی شوند و از این رو سبب بالا رفتن امنیت خواهند شد. درب های ضد سرقت با توجه به نکاتی که در طراحی و ساخت درب ها به کار برده می شود امنیت را افزایش می دهند. جنسی که در ساخت درب استفاده می شود در کارایی درب برای حفظ ایمنی بسیار موثر می باشد به طوری که درب های ضد سرقتی که از ترکیبی از چوب و فلز و آهن ساخته می شوند دارای استقامت و ایمنی بسیار بالایی هستند و هرگز نمی توان چنین درب هایی را شکست و یا تخریب کرد تا راه ورود باز شود از این رو به امنیت مکان نصب شده کمک می کنند. هم چنین درب های ضد سرقت به روی خود از سنسور های هشداری بهره مند هستند که در صورتی که برای باز کردن درب به زور متوصل شوند از طریق هشدار و الارام افراد را مطلع می کنند. از دیگر مواردی که در ساخت درب های ضد سرقت استفاده شده اند و سبب افزایش ایمنی چنین درب هایی شده اند می توان به اجزای سازنده ای هم چون زنجیر درب ضد سرقت که دارای مقاومت بالا می باشد و به ندرت پاره و شکسته می شود، چشمی، لولا ها و بلآخره نوع قفل استفاده شده در درب اشاره کرد. همان طور که می دانید نوع قفل درب استفاده شده در چنین درب هایی مهم ترین فاکتور در تعیین ایمنی درب می باشد. هم چنین علاوه بر حفاظت متداول درب، برای بالا بردن ایمنی چنین درب هایی می توان به نصب انواع سیستم های امنیتی به روی آن اقدام کرد.

درب ضد سرقت اتوماتیک

درب های ضد سرقت با توجه به نوع ایمنی و جنسی که دارند با قیمت های متفاوتی هم عرضه می شوند. به صورت کلی درب های ضد سرقتی که در بازار های ایرانی وجود دارند سه نوع خاص می باشند، درب های ضد سرقت ترک، درب های ضد سرقت چینی و نیز درب های ضد سرقت ایرانی. درب های ضد سرقت ترک دارای بالا ترین کیفیت و ایمنی هستند و قیمت بالایی هم دارند و بیشتر افراد طرفدار چنین درب های ضد سرقتی هستند. درب های ضد سرقت چینی در انواع مختلفی عرضه می شوند و قیمتی پایین تر از سایر درب ها دارند اما کیفیت برخی از آن ها آن چنان مطلوب و مناسب نیست. درب های ضد سرقت ایرانی که تولیدات داخلی محسوب می شوند دارای کیفیت تغریبآ خوب و مناسبی هستند و هم چنین قیمت آن ها هم نسبتآ مناسب می باشد.

درب ضد سرقت اتوماتیک

کلید سازی های زیادی در پایتخت وجود دارند که هم تجربه ی کافی در این امر ندارند و هم اینکه به صورت کلید سازی شبانه روزی نیستند و در تایم های مشخصی ارائه ی خدمات به مشتریان را دارند. اگر چه شاید برطرف کردن نیاز توسط این گونه مراکز هزینه ی کم تری را برای فرد داشته باشد اما به دلیل عدم تجربه و دانش سبب بروز مشکلاتی برای افراد می شوند. در صورتی که مراکز معتبری مانند کلید سازی شبانه روزی ستارخان، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی تجریش، کلید سازی شبانه روزی شمال تهران وجود دارند که علاوه بر تخصص کافی در تمامی زمینه ها ی کلید سازی و قفل گشایی و مجهز بودن به دستگاه کلید سازی، در تمامی ساعات شبانه روز می توانند به صورت کلید سازی سیار به مشتریان خود ارائه ی خدمات کنند.

دسته‌ها
بلاگ

آموزش ایمنی منزل

آموزش ایمنی منزل

بسیار از مواقع پیش می آید که به دلیل بی دقتی کلید منزل خود و درب ورودی را گم می کنیم. در این صورت اگر یک کلید دیگر از قفل درب ورودی داشته باشید مشکل بازکردن درب را ندارید ولی اگر تنها یک کلید از درب منزل خود داشته و آن را گم کنید مجبور به تعویض قفل هستید. در این صورت می توانید با کلید سازی سیار تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید. اما دیگر نگرانی که در موقع گم شدن کلید پیش می آید و می تواند دردسر ساز هم باشد، این است که کلید به دست چه کسی می افتد و چه کسانی به آن دسترسی پیدا می کنند. که در این حالت خطر سرقت منزل شما را تهدید می کند. بهتر است زمانی که مجبورید کلید خود را به یک غریبه بسپارید یا اگر کلید شما به سرقت رفت و حتی گم شد، توپی قفل در و یا حتی ساچمه ی قفل را کلآ تعویض کنید که دیگر قفل های قبلی قادر به باز کردن درب نباشند که این کار را هم می توانید در اسرع وقت با استفاده از کلید سازی شبانه روزی انجام دهید.

از آن جا که درب های اصلی راه ورود به منزل می باشد، بهتر است که ایمنی لازم و کافی را برای آن به کار ببریم و منزل خود را از ورود سارقان ایمن سازیم.

بهتر است که برای در های چوبی ورودی قفل کمکی قرار دهیم که در مقابل فشار و ضربه مقاوم هستند. هم چنین اگر درب ورودی حیاط یا منزل شما دو لنگه است،  لنگه ی ثابت را به وسیله ی قفل چفت کنید تا امکان باز شدن درب با استفاده از دیلم کردن لنگه ی متحرک امکان پذیر نباشد. و نیز برای درب های فلزی قفل و چفت را به وسیله ی جوشکاری به پشت در محکم کنید که امکان شکست آن وجود نداشته باشد. این عمل را نیز می توان با استفاده از کلید ساز ها انجام داد.

علاوه بر این اقدامات بهتر است که برای درب های ورودی حفاظ های نرده ای یا آکاردونی نصب کنید و جنس این حفاظ را آهن توپر قرار دهید که امکان شکستن آن وجود نداشته باشد. کلید سازی ها از تمامی اقدامات امنیتی منزل آگاهی دارند و می توانند برای منزل شما آن ها را اجرا کنند.

دسته‌ها
بلاگ درب ضد سرقت

درب ضد سرقت اتوماتیک

درب ضد سرقت اتوماتیک

امروزه بسیار شاهد سرقت های منازل هستیم که در زمان خالی بودن منزل و نبودن افراد در محل زندگی خود رخ می دهد. تجربه نشان می دهد که استفاده از قفل های زیاد و متعدد در انواع مختلف برای درب های عادی باز هم ایمنی خاصی را برای منزل و یا دفتر و محل کار ما به وجود نمی آورند و سارقان می توانند با روش های خاص خود به سرعت همه ی قفل ها را باز کنند و یا بشکنند. یکی از راه ها بالا بردن امنیت ساختمان ها و منازل و حتی ادارات و فروشگاه ها وسازمان هایی که دارای اسناد مهم و حتی اجناس قیمتی هستند، استفاده از درب های ضد سرقت در راه های ورودی می باشد. این گونه درب ها نسبت به سایر درب های معمولی دارای امنیت بالا تری هستند و به سادگی باز نمی شوند و از این رو سبب بالا رفتن امنیت خواهند شد. درب های ضد سرقت با توجه به نکاتی که در طراحی و ساخت درب ها به کار برده می شود امنیت را افزایش می دهند. جنسی که در ساخت درب استفاده می شود در کارایی درب برای حفظ ایمنی بسیار موثر می باشد به طوری که درب های ضد سرقتی که از ترکیبی از چوب و فلز و آهن ساخته می شوند دارای استقامت و ایمنی بسیار بالایی هستند و هرگز نمی توان چنین درب هایی را شکست و یا تخریب کرد تا راه ورود باز شود از این رو به امنیت مکان نصب شده کمک می کنند. هم چنین درب های ضد سرقت به روی خود از سنسور های هشداری بهره مند هستند که در صورتی که برای باز کردن درب به زور متوصل شوند از طریق هشدار و الارام افراد را مطلع می کنند. از دیگر مواردی که در ساخت درب های ضد سرقت استفاده شده اند و سبب افزایش ایمنی چنین درب هایی شده اند می توان به اجزای سازنده ای هم چون زنجیر درب ضد سرقت که دارای مقاومت بالا می باشد و به ندرت پاره و شکسته می شود، چشمی، لولا ها و بلآخره نوع قفل استفاده شده در درب اشاره کرد. همان طور که می دانید نوع قفل درب استفاده شده در چنین درب هایی مهم ترین فاکتور در تعیین ایمنی درب می باشد. هم چنین علاوه بر حفاظت متداول درب، برای بالا بردن ایمنی چنین درب هایی می توان به نصب انواع سیستم های امنیتی به روی آن اقدام کرد.

درب ضد سرقت اتوماتیک

درب های ضد سرقت با توجه به نوع ایمنی و جنسی که دارند با قیمت های متفاوتی هم عرضه می شوند. به صورت کلی درب های ضد سرقتی که در بازار های ایرانی وجود دارند سه نوع خاص می باشند، درب های ضد سرقت ترک، درب های ضد سرقت چینی و نیز درب های ضد سرقت ایرانی. درب های ضد سرقت ترک دارای بالا ترین کیفیت و ایمنی هستند و قیمت بالایی هم دارند و بیشتر افراد طرفدار چنین درب های ضد سرقتی هستند. درب های ضد سرقت چینی در انواع مختلفی عرضه می شوند و قیمتی پایین تر از سایر درب ها دارند اما کیفیت برخی از آن ها آن چنان مطلوب و مناسب نیست. درب های ضد سرقت ایرانی که تولیدات داخلی محسوب می شوند دارای کیفیت تغریبآ خوب و مناسبی هستند و هم چنین قیمت آن ها هم نسبتآ مناسب می باشد.

کلید سازی های زیادی در پایتخت وجود دارند که هم تجربه ی کافی در این امر ندارند و هم اینکه به صورت کلید سازی شبانه روزی نیستند و در تایم های مشخصی ارائه ی خدمات به مشتریان را دارند. اگر چه شاید برطرف کردن نیاز توسط این گونه مراکز هزینه ی کم تری را برای فرد داشته باشد اما به دلیل عدم تجربه و دانش سبب بروز مشکلاتی برای افراد می شوند. در صورتی که مراکز معتبری مانند کلید سازی شبانه روزی ستارخان، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی تجریش، کلید سازی شبانه روزی شمال تهران وجود دارند که علاوه بر تخصص کافی در تمامی زمینه ها ی کلید سازی و قفل گشایی و مجهز بودن به دستگاه کلید سازی، در تمامی ساعات شبانه روز می توانند به صورت کلید سازی سیار به مشتریان خود ارائه ی خدمات کنند.

دسته‌ها
بلاگ

تاریخچه ی درب های ضد سرقت

تاریخچه ی درب های ضد سرقت

مرکز آموزشگاه کلید سازی در این مقاله قصد دارد که نحوه ی رواج استفاده از درب های ضد سرقت و تاریخچه ی مربوط به آن را مرور کند که ممکن است مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد زیرا اطلاع از تاریخچه ی وسایلی که از آن استفاده می کنیم می تواند بسیار جالب باشد. درب های ضد سرقت از جمله وسایل ساختمانی می باشند که به سرعت به محض ساخت و تولید جایگاه ویژه ای را صنعت ساختمان را به خود اختصاص دادند. این درب ها ابتدا به تعداد محدودی وارد بازار ساختمانی ایران شدند اما با توجه به قابلیت های خود در حفظ بیشتر امنیت و نیز رونق کار ساختمانی در آن دوره، به سرعت جای درب های قدیمی را گرفتند به گونه ای که دیگر کمتر معمارانی پیدا می شوند که در منازل و ساختمان هایی که می سازند از درب های قدیمی و متداول استفاده کنند. از زمانی که استفاده از درب های ضد سرقت در ایران رایج شد، افراد مختلفی برای دست یابی به سود دهی مناسب اقدام به وارد کردن این گونه درب ها به بازار های داخلی کردند و بیش از پیش سبب رواج یافتن این گونه درب ها در صنعت ساخت و ساز شدند. از جمله عوامل دیگری که استفاده از درب های ضد سرقت را گسترش داد پروژه های مسکن مهر می باشد که در این پروژه ها از آن جا که ساختمان های زیادی در تمامی شهر های ایران احداث شد و در این ساختمان ها تعداد واحد ها بالا بود، برخی معماران برای برنده شدن در مناقصات و نیز بالا بردن امنیت این گونه واحد های ساختمانی اقدام به وارد کردن و نیز استفاده از درب های ضد سرقت کردند.در همین حین که استفاده از درب های ضد سرقت با استقبال زیادی رو به رو شد، افراد مختلف و زیادی اقدام به وارد کردن این گونه درب ها از کشور های مختلف کردند و عده ای هم به تقلید از درب های وارد شده و بدون داشتن تخصص کافی اقدام به ساخت و تولید داخلی چنین درب هایی کردند. بنا بر این کیفیت درب های ضد سرقت با توجه به عدم نظارت های دقیق به واردات این کالا و نیز ساخته های داخلی بی کیفیت، بسیار کاهش یافت تا جایی که افراد دیگر تمایلی به استفاده از این گونه درب ها نبودند زیرا این درب های پیشرفته هم تفاوت چندانی با درب های مرسوم و معمولی گذشته از لحاظ ایمنی و نیز جنس درب نداشتند. بنا بر این گرایش مردم به چنین درب هایی کاهش یافت و بازار درب های ضد سرقت بار دیگر راکد شد. هم چنین برخی از افراد درب های ضد سرقت را از کشور هایی مانند چین وارد می کردند و اکثر افراد نسبت به کالا های ساخت این کشور دید خوش بینانه ی چندانی ندارند بنابر این اقدام به خرید این گونه درب ها نمی کردند اگر چه شاید این گونه درب های ضد سرقت دارای کیفیت مناسبی هم بودند. امروزه بیشتر شرکت ها ی وارد کننده و نیز مراکز فروش درب های ضد سرقت به دلیل تمایل بیشتر افراد و نیز گرایشات ساختمان سازان و معماران به کالا های ترک که به داشتن کیفیت مناسب مشهور می باشند، اقدام به وارد کردن و فروش درب های ضد سرقت ترک می کنند که با توجه بیشتر مشتریان رو به رو می شوند. اما در همین حین نظارت ها و نیز آموزش های داخلی سبب شد تا کارگاه های زیادی برای تولید این نوع درب ها ضد سرقت با کیفیت بالا پدید آیند که درب های ضد سرقت را با امنیت و کیفیت بالایی تولید و به فروش می رسانند. این گونه درب هایی که توسط تولیدات داخلی و ایرانی تولید می شوند هم دارای قیمت پایین تری هستند و هم کیفیت بالا تری نسبت به درب های ساخت چین و کشور های مشابه دارند. توسط خرید از درب های تولید داخلی ضمن استفاده از مزایای آن  می توانیم به رونق بازار های داخلی نیز کمک کنیم.

تاریخچه ی درب های ضد سرقت

آموزشگاه کلید سازی ارائه دهنده ی تمامی کلاس هایی در ضمینه ی کلید سازی به علاقمندان می باشد.

می دانید که مشکلاتی مانند گم کردن کلید ها و یا خراب شدن قفل و نیاز به تعویض قفل های مختلف و از این قبیل اتفاق ها در تمامی ساعات شبانه روزی ممکن است که برای افراد پیش بیاید. شهروندان تهرانی در صورتی که با چنین مشکلاتی مواجه شوند می توانند با مراکزی مانند کلید سازی شبانه روزی جردن، کلید سازی شبانه روزی سعادت آباد، کلید سازی شبانه روزی شمال تهران ، کلید سازی سیار غرب تهران و … نیاز و مشکل خود را برطرف سازند اما همان طور که می دانید این گونه مراکز فقط در یک محدوده ی خاص از تهران می توانند ارائه ی خدمات کنند. کلید سازی آنلاین به صورت شبانه روزی می تواند به تمامی نقاط شهر تهران خدمات خود را ارائه دهد و به صورت یک کلید سازی سیار می تواند پاسخگوی هر گونه مشکلات شما در این زمینه باشد.

دسته‌ها
بلاگ

کلید ساز چیست

کلید ساز چیست

امروزه پیشرفت های فراوانی در زمینه ها ی قفل و سیستم های امنیتی به وجود آمده است. به طوری که حتی نوع درب های استفاده شده در منازل و ساختمان ها تغییر کرده است و اکثر اماکن از درب های ضد سرقت استفاده می کنند. این گونه درب ها با توجه به تکنولوژی ساختی که دارند امنیت بیشتری را برای ساختمان ها فراهم خواهند کرد. در این نوع درب های جدید از ترکیب چوب و فلز در ساخت درب استفاده خواهد شد به طوری که ورقه های فلزی در بین دو روکش چوبی درب قرار می گیرند و استقامت درب را در برابر ضربات افزایش می دهند. در دو طرف این ورقه های فلزی که در درب تعبیه می شوند پشم سنگ قرار می دهند که هم به دلیل خاصیت های ضد قارچی که دارد از فلز نگه داری می کند و سبب می شود از فرسودگی آن جلوگیری شود و نیز هم به دلیل عایق بودن این ماده سبب می شود که این گونه درب ها به مانند پنجره های دوجداره به صورت عایق نیز عمل کنند و از تردد گرما و سرما و صدا جلوگیری کنند و از این طریق هم دمای اتاق را فیکس نگه می دارند و هم سبب ایجاد آسایش در ساختمان ها و مجتمع هایی که دارای تعداد واحد های زیادی هستند می شوند. گونه ای از این درب ها هم وجود دارند که علاوه بر داشتن تمامی این ویژگی های گفته شده، ضد حریق هم می باشند به طوری که اگر بیرون از منزل آتش سوزی رخ دهد از ورود آن به منزل جلوگیی خواهد شد. با توجه به پیشرفت های فراوانی که در زمینه ی امنیت و تکنولوژی قفل ها به وجود آمده است دیگر از قفل های قدیمی در این درب های جدید و ضد سرقت استفاده نمی شود.زیرا قفل های قدیمی دارای امنیت چندانی نبودند و به سادگی توسط سارقان باز می شدند. این گونه قفل های جدید به صورت های مختلفی وجود دارند و به روی درب های ضد سرقت و حتی درب های معمولی نصب می شوند و میزان امنیت را افزایش می دهند.

کلید ساز چیست

این قفل ها دارای چندین زبانه هستند که توسط سیستم قفل مرکزی کنترل می شوند و در واقع می توان گفت که باز کردن این گونه قفل ها به واسطه ی روش های غیر معمول و بدون کلید مخصوص آن غیر ممکن است. در کنار این پیشرفت هایی که در قفل و درب منزل به وجود آمده است، خودرو ها هم از این پیشرفت های ایمنی بی بهره نبودند. سیستم های ایموبلایزر و نیز قفل های مرکزی از جمله تکنولوژی هایی هستند که در سیستم های امنیتی و نیز قفل های ماشین ها به وجود آمده اند. در صورتی که خودرو ی شما مجهز به سیستم ایموبلایزر باشد کلید های عادی نمی توانند خودرو ی شما را روشن کنند و این کار تنها از طریق کلید های کد گذاری شده ی ویژه ی خودرو ی شما امکان پذیر می باشد یعنی نمی توان تنها با ساخت یک کلید از روی قفل درب، استارت خودرو را هم روشن کرد و حتمآ باید این کلید و کامپیوتر خودرو ی شما توسط دستگاه های مخصوص کد گذاری شوند. این سیستم ها دارای هشدار های فراوانی می باشند که توسط آن ها می توانید امنیت خودرو را افزایش دهید. راه های زیادی وجود دارد که متوجه شویم خودرو ی ما دارای سیستم ایموبلایزر می باشد و یا خیر. هم چنین جالب است که بدانید می توان حتی این کد ها را تغییر داد. به این صورت که کامپیوتر خودرو را به دستگاه کد گذاری متصل می کنیم و عمل کد دهی را انجام می دهیم.

قفل کمدی

درست است که این گونه پیشرفت ها در زمینه ها ی قفل و سیستم های امنیتی خودرو ها و اماکن سبب بالا رفتن میزان سطح امنیت در آن ها می شود اما مشکلاتی را هم در زمینه های مختلف به وجود می آورد که اگر پاسخ درست برای این گونه مشکلات فراهم نشود می توانند افراد را به دردسر بیندازند. به عنوان مثال اگر شخصی دارای خودروی باشد که به سیستم ضد سرقت ایموبلایزر مجهز است، در صورتی که سویچ خودرو را گم کند قادر نخواهد بود ماشین خود را روشن کند و مجبور است خودرو را تا کلید سازی های معتبر که دارای تجهیزات کافی هستند حمل کند تا برای باز کردن درب خودرو و یا ساخت کلید مجدد اقدام کنند. و یا حتی اگر کلید های درب ساختمان خود را گم کنند مجبور هستند دردسرات و رفت و آمد های زیادی به کلید سازی ها را تحمل کنند تا مجددن اقدام به کلید سازی و باز کردن درب کنند. اما اگر در ساعت های شب و خارج از تایم کاری این گونه مشکلات برای افراد به وجود آید به دردسر های بزرگی می افتند زیرا اکثر کلید سازی های موجود فقط در ساعت های کاری اقدام به ارائه ی خدمات می کنند. اما در کنار این ها، مراکز کلید سازی شبانه روزی و آنلاینی وجود دارند که می توانند خدمات خود را در تمامی ساعات شبانه روزی و نیز در تمامی نقاط تهران بزرگ به مشتریان ارائه دهند. این گونه کلید سازی ها حتی به عنوان کلید سازی های سیار عمل می کنند و لازم نیست که خودرو ویا قفل خود را برای رفع مشکل به مراکز کلید سازی برید تنها کافی است تا مشکل خود را با این مراکز در میان بگذارید، نیرو های حرفه ای این گونه مراکز سریعآ برای رفع مشکل به محل مورد نظر شما اعزام می شوند. برای ثبت نیاز خود کافی است که بنا بر موقعیت مکانی خود به سایت های کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی تجریش، کلید سازی سیار پاسداران، کلید سازی شبانه روزی پیروزی و … مراجعه کنید.

دسته‌ها
بلاگ درب ضد سرقت

تعداد زبانه در درب های ضد سرقت

تعداد زبانه در درب های ضد سرقت

مهم ترین چیزی که در درب های ضد سرقت و سایر درب ها امنیت را افزایش می دهد و سبب بالا رفتن امنیت در درب خواهد شد قفل به کار برده و نصب شده در درب می باشد. هر چه که قفل دارای امنیت بیشتری باشد و از تکنولوژی های ضد سرقت بهره مند باشد، امنیت درب بالا تر می رود. توجه کنید که منظور از قفل با امنیت بالا، تعداد زبانه های قفل درب نیست و نمی توان گفت که قفل درب هایی که دارای زبانه های بیشتری هستند از قفل هایی با زبانه ی کم تر امنیت بیشتر و بالا تری را دارند.

تعداد زبانه در درب های ضد سرقت

چیزی که در قفل های ضد سرقت اهمیت زیادی دارد این است که قفل مرکزی آن امنیت بالایی داشته باشد و نتوان به راحتی آن را شکست و یا باز کرد. در انواع قفل های ضد سرقت که دارای تعداد مختلفی از زبانه هستند، اگر قفل مرکزی شکسته شود، سایر زیانه ها هم به طور خودکار بی اثر می شوند و از کار می افتند. بنابر این تعداد زبانه های قفل الزامآ در امنیت قفل تاثیری ندارند و یک درب ضد سرقت دارای ۴ زبانه تفاوت چندانی از نظر ایمنی با درب های دیگری که دارای ۱۰ و یا ۲۰ زبانه هستند ندارد.

بنا بر نکاتی که گفته شد در درب های ضد سرقتی که کیفت نسبتآ مناسبی دارند و از امنیت بالایی برخوردار هستند ۳ و یا ۴ زبانه به کار برده می شود.

دسته‌ها
بلاگ

راهکار های بالا بردن امنیت خودرو

راهکار های بالا بردن امنیت خودرو

یکی از دغدغه های زیاد رانندگان سرقت خودرو هایشان می باشد که امروزه یکی از پدیده هایی است که بسیار آن را مشاهده می کنیم. در این مقاله راهکار ها و روش هایی را برای شما بیان می کنیم که سبب بیشتر شدن امنیت خودرو ی شما می شود و احتمال به سرقت رفتن خودرو را کاهش می دهد.

کامپیوتر های خودرو مانند قلب خودرو عمل می کنند به گونه ای که توسط آن ها می توان ماشین را کنترل کرد. محافظ های کامپیوتر سبب می شوند تا امنیت خودرو در برابر سارقان افزایش یابد.

راهکار های بالا بردن امنیت خودرو

سرقت ماشین تنها شامل سرقت خودرو نیست بلکه گاهی سارقان به دلیل سختی و دردسر ساز بودن سرقت خودرو برخی از لوازم آن را سرقت می کنند. سرقت های زیادی به این شکل صورت می گیرد که سارقان با باز کردن کابوت ماشین اجزایی مانند کامپیوتر خودرو و باطری ماشین را می ربایند. این قطعات دارای ارزش مالی بالایی هستند و به شخص ضربه ی مالی شدید وارد می شود. قفل های کابوت برای این نوع سرقت طراحی و تولید شده اند. قفل های ساده ی کابوت از داخل کابین ماشین کنترل می شوند  می توانیم توسط یک کلید در داخل کابین خودرو آن را باز کنیم و اگر سارقان اقدام به شکست شیشه و یا باز کردن درب خودرو کنند می توانند کابوت را از کنند. اما قفل های سوئیچی دسترسی از داخل کابین ندارند و تنها با استفاده از سوئیچ باز می شوند از این رو امنیت اجزای داخل کابوت را در برابر سرقت افزایش می دهند.

یکی دیگر از سرقت های رایجی که مشاهده می کنیم سرقت لاستیک زاپاس خودرو است که امروزه بسیار رواج یافته. تا جایی که افراد نمی توانند لاستیک های زاپاس خود را در خودرو نگهداری کنند و اگر به زاپاس احتیاج داشته باشند دچار مشکل می شوند. قفل های زاپاس و یا زاپاس بند ها برای حل این مشکل ساخته شده اند. این قفل ها بسیار سخت بوده و نمی توان به راحتی آن را شکست و یا بدون وجود کلید اصلی آن را باز کرد.

دسته‌ها
بلاگ

کیت درب ضد شکست

کیت درب ضد شکست

امروزه با توجه به افزایش سرقت های منازل به روش های مختلف توسط سارقان حرفه ای یکی از دغدغه های عموم مردم در هنگام ترک منزل نگرانی از سرقت می باشد. از طرفی هم اکثر منازل به صورت آپارتمانی و مجتمع هایی با واحد های مسکونی فراوان مبدل شده اند که به علت زیاد بودن تعداد واحد ها و منازل برقراری امنیت در آن ها امری بسیار مهم محسوب می شود. یکی از کمپانی های تولید کننده ی ابزار آلات ضد سرقت اخیرآ عنوان کرده که قادر به تولید کیت درب ضد شکست می باشد. به گفته ی کمپانی سازنده این کیت ها ی ضد شکست بسیار مقاوم در برابر انواع ضربات هستند و به هیچ عنوان نمی توان آن ها را شکست. در ادامه به توصیف ویژگی های این محصول جدید ضد سرقت می پردازیم.

این کیت های ضد سرقت از تکنولوژی پیچیده ی ساختی بهره مند نیستند و آن چنان از فناوری در آن ها استفاده نشده است. در واقع کیت های ضد شکست از چندین صفحه ی آلیاژ فلز که به روی هم قرار گرفته اند ساخته شده اند و عنصر تاثیر گذار این کیت ها در برابر امنیت بنزل مقاوم بودن آن ها می باشد که به واسطه ی پیچ هایی که در آن ها قرار گرفته شده در چهارچوب درب نصب می شوند و مانع از آسیب دیدگی درب می شوند. سارقان عمومآ اگر از راه های متداول و نیز شیوه های باز کردن قفل نتوانند به منزل وارد شود احتمالآ اقدام به شکستن درب می کنند. این کیت ها که از فلز های بسیار مقاومی ساخته شده اند در برابر ضربات و حتی حرارت هم مقاوم می باشند و از آسیب رسیدن به درب اصلی جلوگیری می کنند و از این طریق امنیت منزل شما را حفظ خواهند کرد.

کیت درب ضد شکست

نصب این کیت درب ضد شکست بسیار راحت می باشد و زمان اندکی را نیاز دارد. برای نصب این کیت ها به روی درب کافی است که نوار ها را در اطراف قفل و لبه های درب چفت کنید. نصابان این کیت ها تنها با ابزاری همانند پیچ گوشتی و مته دریل اقدام به ایجاد سوراخ هایی در قاب های چوبی می کنند و این کیت ها را با قرار دادن پیچ ها نصب می کنند. هم چنین در قاب های فلزی از جوش کردن فلز ها استفاده می شود که این عمل بازدهی امنیت را بسیار بالا می برد.

این کیت ها ی ضد شکست برای استفاده ی انواع درب ها ساخته شده اند و حتی می توان از آن ها برای درب های معمولی هم استفاده کرد و توسط آن ها امنیت درب های معمولی را تا حد قابل توجهی افزایش داد. هم چنین این کیت ها قابلیت قرار گیری به روی درب های ضد سرقت را دارند. اگرچه اکثر درب های ضد سرقت خود در ساخت دارای ورقه های فلزی هستند و در مقابل ضربات مقاوم هستند، اما با قرار دادن این گونه کیت های ضد شکست امنیت آن ها را تا حد بالایی می توانید افزایش دهید. این کار برای درب های ضد سرقتی که دارای کیفیت پایین و حجم کمی از ورقه های فلز می باشند، بسیار مفید است و می تواند میزان امنیت آن ها را تا حد درب های ضد سرقت دیگر افزایش دهد.

برای نصب این گونه کیت ها و حتی حفاظ های آهنی می توانید از کلید سازی شبانه روزی استفاده کنید. زیرا نیرو های این مرکز دارای تخصص کافی هستند و هم چنین به صورت شبانه روزی می توانند مشکلات شما همشهریان تهرانی عزیز را بر طرف سازند. جالب است بدانید که این مرکز کلید سازی سیار است و برای حل مشکلات شما به صورت حضوری از تجهیزاتی مانند دستگاه کلید سازی استفاده می کند تا هر چه سریع تر نیاز شما را پاسخگو باشد. این مرکز بدون محدودیت در منطقه است و می تواند در هر کجای تهران مانند کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی پاسداران، کلید سازی شبانه روزی تجریش، کلید سازی سیار اشرفی اصفهانی و کلید سازی سیار پیروزی و … عمل کند و به بر طرف کردن نیاز و یا مشکل شما در اسرع وقت بپردازد.

خروج از نسخه موبایل