آشنایی با دوربین های آی پی تحت شبکه

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

دوربین های آی پی تحت شبکه یکی از انواع جدید دوربین های مدار بسته هستند. در سال های اخیر این دوربین های دیجیتال محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. دوربین های آی پی عملکردی متفاوت با دوربین های آنالوگ دارند به این صورت که برای ارسال داده های تصویر و صدا از امواج دیجیتال استفاده می کنند.

این دوربین ها را می توان با اتصال به شبکه کنترل و مرتبط نمود. دورببین های ای پی مانند یک ابزار در شبکه است که دارای یک شناسه شبکه ip بوده و بر ساس قالب الگویی شبکه به مرکز کنترل وصل می شود. دوربین های مداربسته ip به دلیل تحت شبکه بودن مزایای زیادی دارند.

⚪️مزایای دوربین های آی پی تحت شبکه:

  • 👈دوربین های تمام دیجیتال با کیفیت بسیار بالا
  • 👈اتصال به صورت بی سیم و با امنیت بالا
  • 👈حداقل کابل های ارتباطی
  • 👈قابلیت ارسال تصویر و صدا به صورت همزمان از طریق شبکه

⚪️معایب دوربین های آی پی تحت شبکه:

  • 👈گران تر از دوربین های آنالوگ
  • 👈محدودیت پهنای باند شبکه

دوربین های مدار بسته ای پی می توانند به راحتی به شبکه جهانی اینترنت وصل شوند. این دوربین ها از هم از طریق شبکه داخلی به شبکه اینترنت وصل می شوندو هم می توانند بدون نیاز به شبکه داخلی به اینترنت وصل شوند.

⬅️دوربین های مدار بسته ای پی برای ضبط تصاویر نیازی به dvr  ندارند و تنها با استفاده از یک دستگاه ارتباط شبکه قادر به ذخیره داده های دوربین ای پی می باشند. در واقع دوربین های ای پی به صورت ضبط شبکه ای کار می کنند. در این دوربین ها از دستگاه ضبط تصاویر دیحیتال nvr استفاده می شود.

⬅️دوربین های مدار بسته ای پی با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت، تصاویر را برای مراکز نظارت و کنترل ارسال می کنند. امروزه مردم وسایل ارتباطی بی سیم را ترجیح می دهند و به همین دلیل تمام شرکت های ارتباطی جهان سعی در ساخت ابزارهای ارتباطی بی سیم دارند.

دوربین های مدار بسته ای پی استفاده از کابل های مختلف را به حداقل رسانده و در مواردی نیز به صفر رسانده اند که خود موجب کاهش هزینه ها نصب دوربین های مدار بسته خواهد شد. دوربین های مدار بسته ای پی تصاویر را به صورت کاملا امن منتقل کرده و برخلاف دوربین های آنالوگ امکان ربوده شدن تصاویر توسط دیگران را از بین می برند. برای ایجاد امنیت بالا می توان برای دوربین های ای پی تحت شبکه کد گذاری کرد.

⬅️از طرفی دوربین های ای پی و بیسیم صدا و تصویری به مراتب با کیفیت تر از دوربین های آنالوگ به مرکز نظارت ارسال می کنند و امکان تداخل و امواج نویز را نیز از بین می برند. فناوری دوربین های تحت شبکه ای همزمان با پیشرفت شبکه تغییر می کند و قابلیت های جدید شبکه را نیز بر این دوربین ها لحاظ می کند.

⬅️یکی از مزیت های مهم دوربین های ای پی استفاده از poe برای فرستادن برق در شبکه است. این دوربین ها تصاویر، صدا و برق را به وسیله یک  کابل شبکه ارسال می کنند.

آشنایی با دوربین های آی پی تحت شبکه
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *