ریموت کردن درب اتاق مدیریت

قفل های ریموت دار برای افرادی مناسب می باشد که در اتاق خود اسناد یا مدارک مهمی را نگه داری می کنند و مجبورند برای این مکان ها که ممکن است محل کار مانند اتاق مدیریت، درب ورود یک شرکت یا مطب و همینطور مکان های تجاری باشند، اقدام به نصب قفل نمایند. همچنین افراد برای امنیت به این نوع قفل های ریموتی روی می آورند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد ریموتی کردن درب اتاق مدیریت و نحوه انجام آن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

قفل برقی ریموت دار اتاق مدیر و منشی

شناخت قفل ریموت دار

باید بدانید که نام های دیگر قفل ریموتی به نام قفل برقی ریموت کنترل، قفل ریموت کنترل، قفل ریموت دار و .. می باشد که می تواند بر روی درب های ورودی چوبی یا هر نوع دربی که دارای دستگیره می باشند نصب شوند. مانند درب ورودی ضد سرقت یا درب اتاق های مدیریت. تفاوت آن با قفل برقی این است که قفل برقی را به قفل های درب حیاط می گویند که نوع کارشان با این قفل ها فرق خواهد داشت.

نحوه نصب ریموتی کردن درب اتاق مدیریت

ریموتی کردن این قفل ها به آسانی می باشد و باید توجه کنید که در زمان نصب آن سوراخ مقابل زبانه درب در روی چارچوب درب را گشادتر نمایید و جای دستگیره متحرک بیرونی را با یک دستگیره ثابت عوض نمایید تا کسی نتواند از بیرون درب را باز کند و فقط با قفل ریموت دار بتواند عبور و مرور را انجام دهد.

ریموت کردن درب اتاق مدیریت

مزایای ریموتی کردن درب

امروزه به این دلیل که هر مدل قفل نسبت به مدل قبلی دارای مزایای زیادی می باشد مطمئناً هم در بین خریداران محبوب شده و افراد کم کم به آن روی می آورند. مزایای این مدل قفل ها هم به شرح زیر می باشد:

  • افزایش دادن امنیت مکان مورد نظر
  • افزایش کنترل تردد افراد متفرقه
  • افزایش کیفیت
  • افزایش سرعت تردد افراد
  • مقاوم در برابر هرگونه سرقت
  • بدون نیاز به تخریب یا تعویض درب قبلی
  • دارای سیستم اثر انگشت یا تشخیص چهره
  • مناسب جهت مکان هایی با امنیت بالا
  • امکان باز کردن درب به صورت مکانیکی در زمان قطع برق
  • باز نشدن توسط سایر افراد و همچنین کودکان
  • افزایش امنیت در زمان شب

انواع قفل های ریموت دار

قفل ریموت کنترلی مدل Strike

قفل ریموت کنترلی مدل Strike دارای کیفیت ساخت بالا و استیل ضخیم می باشد که می تواند بر روی انواع درب های ضد سرقت و درب های اتاق که دارای قفل دستگیره ای می باشند نصب شود. همچنین قابلیت نصب بر روی انواع درب های داخل و بیرون بازشو، درب آهنی، درب پی وی سی، درب آلومینیومی و … می باشد. در این مدل قفل ها می توان بدون کار اضافی  بر روی درب های ضد سرقت نصب قفل ها را انجام داد و فقط دستگیره بیرونی را ثابت کرد. این قفل را می توان بر روی انواع درب چوبی، درب های اداری، درب های لابی آپارتمان ها، درب های مغازه های طلافروش یا صرافی ها و … نصب کرد که این قفل ها از داخل با دستگیره یا ریموت کنترل باز می شوند و از بیرون فقط با کلید یا ریموت کنترل باز خواهند شد.

می توان جهت کنترل دسترسی کارتخوان، حسگر اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره یا … را استفاده کرد. بعد نصب قفل بر روی درب با فشردن ریموت کنترل به اندازه یک ثانیه درب باز است و با آرام بندی که بر بالای درب نصب می شود درب بعد از ورود و خروج افراد درب به صورت اتوماتیک بسته می شود.

زمانی که برق قطع شود این امکان وجود دارد تا با یک زبانه خلاص کن درب باز شود. همچنین این قفل ها دارای توان تحمل ضربه خارجی بر روی درب تا 350 کیلوگرم می باشند. این قفل با قفل نصب شده روی درب هیچ تداخلی نداشته و شما در زمان خروج از محیط کار می توان درب را سه قفله کرد.

قفل ریموت کنترلی مغناطیسی مدل Magnetic

قفل ریموت کنترلی مغناطیسی مدل مگنتی دارای کاربردهای زیادی در زمان نصب بوده و یکی از پرقدرت ترین و ایمن ترین قفل های برقی محسوب می شود. این قفل نیاز به قفل دستی و قفل کلید خور بر روی درب نخواهد داشت و هیچ کلید و قفلی از بیرون دیده نمی شود. قفل به صورت اتوماتیک بعد از چند ثانیه قفل می شود و می توان آن را به یک رله خاص به آیفون تصویری سازگار کرد.

این نوع قفل ها در سه اندازه برای کمدها و درب های کمدی موجود بوده که به هیچ وجه با نیروی دست و فشار سارق باز نمی شود و می توان آن را در داخل درب و در قسمت بالا نصب کرد و با توجه به شرایط درب و نوع درون بازشو و بیرون باز شو آن در جایی که عدم دسترسی سارق باشد، نصب خواهد شد.

قفل ریموت دار شفتی مدل Bolt

این قفل ریموت دار شفتی نیاز به دستگیره و قفل مکانیکی بر روی درب نخواهد داشت و بر روی قفل قبلی و درب های بدون دستگیره نصب می شود. بعد از نصب این قفل می توان وضعیت باز یا بسته بودن درب را بر روی سیستم مانیتورینگ مشاهده نمود. این مدل برای اتاق های سرور یا پارتیشن های ضد سرقت استیل در بانک ها یا پارتیشن هایی که به میز مدیر بانک وارد می شوند کاربردی می باشد. اگر ضخامت درب یا پارتیشن کم باشد امکان نصب روکار قفل وجود دارد.

این قفل دارای سرعت بالا و کیفیت بالای ساخت با بدنه ای مقاوم می باشد و حتی میتوان مدت تایم مشخصی را برای خروج افراد تعیین نمود.

 می توان بر روی این قفل حالت های کنترل با دستگاه رمز، دستگاه اثر انگشت، تشخیص چهره و … هم نصب کرد. از معایب این نمونه قفل ها قیمت بالا و خرابی در صورت باز یا بسته بودن در موقع قطعی برق می باشد. البته دارای دو نوع قطعی Fail safe و نوع Fail curese می باشد که اولی در زمان قطع برق به صورت دستی برای افرادی که در داخل مانده اند درب باز می شود و در حالت دوم در صورت قطعی برق درب باز نمی شود که برای مکان هایی که اشیا باز ارزش نگه داری می شوند، مناسب می باشد.

می توان مانند مدل های قبلی یک دستگاه جک آرام بند بر روی درب قرار داد تا در زمان ورود و خروج افراد درب به صورت اتوماتیک باز و بسته شود.

نتیجه گیری :

گروه کلید سازی شبانه روزی تهران کلید دارای متخصصین نصاب مجرب در زمینه نصب و راه اندازی انواع قفل های مدرن، ریموت دار و همچنین ریموتی کردن درب اتاق مدیریت در راستای خدمت به مشتریان عزیز تهرانی و رفاه آن ها می باشد. همچنین جهت نصب انواع قفل و ساخت انواع کلید و سوئیچ خودرو هم به صورت شبانه روزی خدمات دارند و با کارشناسان مجرب و دوره دیده همیشه آماده ارائه خدمات می باشند. کافیست با شماره های درج شده در سایت تهران کلید تماس گرفته و از آن ها مشاوره بخواهید. موتورسواران تهران کلید در اسرع وقت در مکان شما حضور خواهند یافت.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

ریموتی کردن در

ریموتی کردن درب اتاق مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *