قفل درب ضد سرقت کلیدی

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

⬅️یکی از ویژگی های کلید درب ضد سرقت کامپیوتری بودن آن است که موجب می شود امکان ساخت از روی آن وجود نداشته باشد. اگر هم امکان کپی و ساخت کلیدهای درب ضد سرقت وجود داشته باشد این مساله مستلزم وقت زیادی است و موجب کاهش قابل توجه امکان سرقت می شود زیرا سارقین نمی توانند زمان زیادی را برای باز کردن درب منتظر بمانند.

⬅️همین مساله موجب محبوبیت و کارایی بالای درب های ضد سرقت شده است در حالی که کلید درب های سنتی و قدیمی به راحتی قابل ساخت می باشند و در زمان کوتاهی توسط سارقین ساخته می شود. به همین دلیل درب های قدیمی امنیتی بسیار کم در مقایسه با درب های ضد سرقت امروزی دارند.

⚪️یکی از سوالات رایج در مورد درب ضد سرقت این مساله است که آیا می توان قفل درب ضد سرقت را باز کرد یا نه؟

👈در صورتی که درب ضد سرقت را فقط ببندید:

در حالتی که فقط درب را بسته باشید با حالتی که درب را قفل هم کرده باشید متفاوت است. اگر شما تنها در ضد سرقت را بسته باشید یعنی تنها زبانه بسته شده و سایر زبانه های قفل درب ضد سرقت باز است . در این حالت درب ضد سرقت هیچ تفاوتی با قفل کردن درب های سنتی و قدیمی ندارد و به سادگی توسط یک سارق حرفه ای باز می شود.

البته اگر درب ضد سرقت دارای لاستیک درزگیر باشد و به خوبی تنظیم شده باشد باز کردن آن در حالت بسته نسبت به درب های قدیمی سخت تر است و زمان بیشتری می برد و این مساله نشان دهنده ایمنی بیشتر درب های ضد سرقت در مقایسه با درب های سنتی است.

👈در صورتی که درب ضد سرقت را قفل کنید:

در این حالت تمامی زبانه های قفل با درب بسته شده و امکان باز کردن آن بسیار سخت بوده و مستلزم زمان زیادی است. آنچه موجب تفاوت درب های ضدسرقت با دیگر درب ها می شود استحکام و امنیت بالای آن ها پس از قفل شدن است.

باز کردن درب ضد سرقت پس از قفل شدن حتی توسط سارقین حرفه ای بسیار سخت است و تقریبا امکان سرقت را به صفر می رساند. حتی حرفه ای ترین فرد نیز برای گشودن درب های ضد سرقت حداقل به ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد. هر چه تعداد زبانه های درب ضد سرقت بیشتر باشد باز کردن آن سخت تر بوده و ایمن تر می باشد.

👈قفل درب ضد سرقت کلیدی امروزه قفل های درب ضد سرقت کلیدی محبوبترین و بهترین قفل ها برای افزایش ایمنی فضاهای مختلف در برابر سرقت هستند. درب های ضد سرقت اغلب دارای دو دسته کلید کارگری و کلیدهای اصلی هستند. پیش از تکمیل شدن خانه باید از دسته کلید کارگری استفاده کرد اما پس از مسکونی شدن باید از کلیدهای اصلی استفاده کرد.

👈این کار موجب می شود جز صاحبخانه هیچ کس به کلیدهای اصلی دسترسی نداشته باشد و پس از تکمیل ساخت و ساز افراد متفرقه امکان ورود به خانه و سرقت از آن را نداشته باشند.

قفل درب ضد سرقت کلیدی

1 دیدگاه در “قفل درب ضد سرقت کلیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *