چگونه آیفون تصویری کوماکس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

آیفون های تصویری کوماکس یکی از بهترین برندهای آیفون تصویری موجود در جهان هستند که در کشور ما نیز طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این آیفونن های تصویری ساخت کشور کره بوده و انواع مختلفی از آنها در بازار موجود است اما سوالی که ذهن اکثر خریداران را به خود مشغول کرده است این است که چگونه باید آیفون تصویری کوماکس اصل را از تقبلی تشخیص دهیم؟در این مطلب میخواهیم نحوه تشخیص آیفون تصویری کوماکس اصلی را از تقلبی به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

آیفون تصویری کوماکس اصل ساخت کشور کره بوده و از اغلب آیفون تصویری های موجود در بازار گران تر است. این آیفون تصویری ها بسیار باکیفیت بوده و به همین دلیل گران هستند اما در صورتی که فروشنده آیفون تصویری را به عنوان آیفون تصویری کوماکس به شما عرضه کرده و قیمت پایینی را پیشنهاد داد به احتمال زیادی این آیفون تصویری تقلبی بوده و چینی است.

⚪️به بسته بندی آیفون تصویری کوماکس توجه کنید!

بسته بندی آیفون تصویری کوماکس اصلی با بسته بندی نمونه های چینی آن متفاوت است. در بسته بندی نمونه اصلی آیفون به صورت وکیوم بسته بندی شده و با هولوگرام پلمپ شده است.

توجه داشته باشید که گاهی ممکن است آیفون تصویری تقلبی را با بسته بندی اصلی به شما ارائه دهند بنابراین باید به پلمپ هولوگرام آن توجه کنید.

⚪️به صفحه نمایش آیفون تصویری کوماکس توجه کنید!

صفحه نمایش آیفون تصویری کوماکس پس از سال ۲۰۱۰ تاکنون دیگر به صورت سیاه و سفید ساخته نمی شود و تمام انواع آن به صورت رنگی به بازار ارائه می شود. بنابراین در صورتی که صفحه نمایش آیفون ارائه شده سیاه و سفید بوده جنس مورد نظر تقلب بوده و چینی است

⚪️ضمانت نامه آیفون تصویری کوماکس

مدت زمان گارانتی آیفون تصویری کوماکس اصلی با نوع تقبلی آن متفاوت است. مدت زمان گارانتی آیفون تصویری اصلی کوماکس ۳۶ ماه بوده در حالی که برای آیفون تصویری تقبلی این مدت زمان تنها ۱۲ ماه است.

از طرفی درون کارتن آیفون تصویری کوماکس اصلی یک کارت گارانتی دارای کد یا بارکد وجود دارد اما در کارتن آیفون تصویری تقلبی کارت گارانتی نیست و ضمانت آنها تنها بر روی فاکتور قید می شود.

👈در این مطلب شما را با ساده ترین روش های تشخیص آیفون تصویری کوماکس اصلی از نوع تقبلی آن آشنا کردیم. به طورکلی هنگام خرید آیفون تصویری کوماکس باید بسیار مراقب باشید و تمامی نکات گفته شده را مد نظر داشته باشید.

چگونه آیفون تصویری کوماکس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *