نکات مهم برای خرید جک پارکینگ

در صورتی که با کلید یا انواع قفل خود مشکل پیدا کردید می توانید فوراً با تهران کلید تماس گرفته که در اسرع وقت با کلیدسازان سیار موتور در تهران به مکان شما رسیده و مشکل شما را رفع نمایند.

هنگام خرید جک پارکینگ نکات مختلفی را باید در نظر داشته باشید. در این مقاله شما را با مهمترین نکات در مورد خرید جک پارکینگ آشنا می کنیم.

⚪️تعداد تردد

میزان تردد و استفاده از درب پارکینگ یکی از نکات بسیار مهم برای انتخاب جک پارکینگ است. برای ساختمان های پرتردد جک های هیدرولیک و یا الکترومکانیک پیستونی از برندهای مرغوب و با کیفیت خریداری کنید. اگر درب پارکینگ در مکانی پر گرد و غبار قرار دارد جک های پیستونی بهترین انتخاب هستند.

⚪️شمالی یا جنوبی بودن درب ساختمان

برای ساختمان هایی که درب آنها جنوبی نصب شده، جکهای برقی دارای ترمز و دور آهسته انتخاب بهتری هستند زیرا این نوع جک ها صدای پایینی دارند و ضربه نمی زنند.

⚪️بزرگی و وزن در پارکینگ

اغلب جک های پارکینگ موجود در بازار، قدرت و توان خوبی برای درب های سنگین وزن و بزرگ دارند اما نکته مهم خرید جک پارکینگ از یک برند مورد تایید و باکیفیت است. مشخصات قدرت و توان انواع جک های پارکینگ مشخص است و شما با کمی دقت می توانید بهترین خرید را داشته باشید.

⚪️نصب صحیح جک پارکینگ توسط افراد متخصص

نصب دقیق و صحیح جک پاریکنگ به اندازه کیفیت آن اهیمت دارد. این کار باید توسط افراد متخصص و کاردان انجام بگیرد تا هیچگونه مشکلی در راه اندازی جک پارکینگ پیش نیاید. سیستم های خوب و با کیفیت جک پارکینگ هم در صورت نصب اشتباه دچار مشکل خواهند شد.

اگر قصد تعویض درب پاریکنگ را دارید و یا در حال ساخت خانه هستید بهتر است پیش از سنگ کاری دور قاب درب، جوشکاری پایه ها و سیم کشی را انجام دهید. این کار هم به زیبایی درب کمک می کند و هم دوام دستگاه جک پارکینگ را بیشتر می کند.

⚪️نکات مهم برای خرید جک پارکینگ

  • تعداد واحدهای ساختمان
  • محل نصب جک پارکینگ
  • نوع باز شدن درب پارکینگ (داخل بازشو یا بیرون باز شو)
  • مدت زمان گارانتی برند و معلقات جک

⚪️ قیمت جک پارکینگ

قیمت جک پارکینگ با توجه به جنس و مدل از حدود 4میلیون شروع شده و تا حدود قیمت 14 میلیون تومان در بازار موجود می باشد. این قیمت با نوسانات بازار تغییر خواهد نمود.

نکات مهم برای خرید جک پارکینگ
کلیدواژه‌ها:    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *